با مخترعین ایرانی؛

حل مشکل صف طولانی نوبت‌دهی بیمارستان‌ها با فناوری دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید سامانه دانش‌بنیانی شده است که در مدت زمان کم به بیماران نوبت می‌دهد.

دسترسی به بیمارستان و نوبت‌دهی در هر ساعت از شبانه روز/ از خانه نوبت خود را در بیمارستان دریافت کنید/به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط محققین این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه پذیرش بیمارستانی شده است که به صورت 24 ساعته و از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، بیماران را در مراکز درمانی پذیرش می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سامانه نوبت‌دهی 24 ساعته گفت: برای آسان کردن کار بیماران و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت آنها اقدام به تولید سامانه پذیرش 24 ساعته کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این سامانه از طریق  راه‌های ارتباطی مختلف قابل دسترس است، اظهار کرد: از طریق برنامه تلفن همراه، سایت نوبت‌دهی پذیرش 24، کدهای مخصوص و ربات‌هایی که در تلگرام وجود دارد بیماران می‌توانند نوبت خود را دریافت کنند.

دریافت نوبت از پزشک در هر ساعت از شبانه روز

مدیر این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: همه مراکز درمانی و متخصصینی که با ما قرارداد بسته‌اند دارای کد مخصوص به خود هستند که همین موضوع کار را برای بیمار راحت کرده است در گذشته اگر بیماری می‌خواست نوبت دریافت کند مجبور بود مدت‌ زمان زیادی را در ترافیک شهری طی می‌کرد تا به بیمارستان و مرکز درمانی می‌رسید و یا پشت خطوط شلوغ تلفن منتظر می‌ماند که امروز این مشکل برطرف شده است و در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی بیمار می‌تواند از پزشک خود نوبت دریافت کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر مراکز درمانی بسیار زیادی با ما قرارداد بستند و از طریق این سامانه به بیماران خود نوبت می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار