مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم؛

کارت آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن از بیست‌وهشتم بهمن‌ تا نهم اسفندماه توزیع می شود /آمادگی ادارات قرآنی ارشاد واوقاف برای برگزاری آزمون

محمد امیری گفت: نشست مشترک هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با هدف هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های برگزار کننده این آزمون برگزار شد.

کارت آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن از بیست‌وهشتم بهمن‌ تا نهم اسفندماه توزیع می شود /آمادگی ادارات قرآنی ارشاد واوقاف برای برگزاری آزمونبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نشست مشترک هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور روسای ادارات قرآنی اوقاف و مدیران دفاتر قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سازمان اوقاف برگزار شد.

محمد امیری؛ مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف درباره برگزاری این نشست اظهار کرد: این نشست مشترک بین روسای ادارات قرآنی سازمان اوقاف و مدیران دفاتر قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های برگزار کننده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

وی افزود: در این نشست علاوه بر هماهنگی‌هایی برای برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دهم اسفندماه، ابلاغیه‌ها و دستورالعملها از جمله دستورالعمل نحوه برگزاری و اجرای آزمون، نحوه تخصیص جوایز، نحوه برگزاری آزمون کتبی و شفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی آزمون ملی حفظ ومفاهیم قرآن کریم با بیان اینکه دو نشست منطقه‌ای در استانهای کرمانشاه و خراسان رضوی هم در چند هفته اخیر برگزار کردیم، تصریح کرد: در آن جلسات نمایندگان دو دستگاه حضور داشتند که هماهنگی‌هایی برای برگزاری آزمون در آن جلسات انجام شد و در نشست تهران، نمایندگان استانهایی که در آن دو نشست منطقه‌ای حضور نداشتند، شرکت کردند.

امیری با اشاره به اینکه کارت آزمون سراسری حفظ ومفاهیم از بیست‌وهشتم بهمن‌ماه تا نهم اسفندماه صادر می‌شود، گفت: با هم‌اندیشی در بحث اعطای جوایز بنا شد که بحث سرانه نفرات شرکت‌کننده در آزمون در رشته‌های مختلف مدنظر قرار گیرد یعنی مثلا در یک استان و شهرستان اگر تعداد نفرات یک رشته بیشتر باشد، براساس این تناسب جوایز بیشتری برای این رشته در آن شهرستان یا استان مدنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار