اکران فیلم‌ها و مستند‌های انقلابی در حوزه علمیه ازنا

معاون فرهنگی حوزه علمیه نجمیه (س) ازنا از اکران فیلم‌ها و مستند‌های انقلابی برای طلاب حوزه علمیه ازنا خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناهید اشکشی معاون فرهنگی حوزه علمیه نجمیه (س) ازنا  گفت: در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فیلم‌ها و مستند‌های انقلابی با هدف تعمیق ارزش‌های انقلابی برای طلاب اکران شده است.

وی با بیان اینکه در مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا در طول ایام الله دهه فجر، گفتمان‌های انقلابی نیز با حضور طلاب و اساتید حوزه برگزار شده است، افزود: این گفتمان‌ها با هدف توسعه و تعمیق ارزش‌های ناب انقلاب با محوریت بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای طلاب برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی در جامعه، عنوان کرد: در کتابخانه‌های شهرستان نیز از طرف طلاب تعدادی از کتب بیانات و فرامین مقام معظم رهبری اهدا شده است تا این کتب چراغ راهی برای هدایت افراد جامعه به ویژه جوانان باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای کمرنگ کردن آموزه‌های دینی و نقش و جایگاه والدین در خانواده به کار گرفته‌اند، افزود: در این زمینه باید مبلغان به نسل جوان آگاهی و بینش لازم را ارائه دهند تا توان مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن را داشته باشند.

اشکشی گفت: ترویج روحیه انقلابی، استکبار ستیزی و ولایت مداری مهمترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/م

فیلم‌ها و مستند‌های انقلابی در حوزه علمیه ازنا اکران شد

برچسب ها: دهه فجر ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.