در حمایت از مردم فلسطین و آمادگی برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی صهیونیست‌ها

آماده باش نیرو‌های گردان‌های عز الدین قسام در نوار غزه

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد، با توجه به تحولات اخیر در شمال فلسطین اشغالی سطح هشدار و آماده باش نیرو‌های خود را افزایش داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی از غزه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از آماده باش کامل نیرو‌های خود در نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به تحولات اخیر در شمال فلسطین اشغالی سطح هشدار و آماده باش نیرو‌های خود را افزایش داده است.

گردان‌های قسام هدف اصلی از آماده باش نیرو‌های خود را حمایت از مردم فلسطین و آمادگی برای مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی ارتش اسرائیل اعلام کرد.

شاخه نظامی حماس تاکید کرد با توجه به تحولات اخیر در مناطق شمال اسرائیل و تنش‌ها در مرز‌های اسرائیل و سوریه تصمیم گرفته است سطح آماده باش نیرو‌های خود را افزایش دهد.

گفتنی است پس از تهاجم هوایی بامداد روز شنبه جنگنده‌های اسرائیل به سوریه، سامانه‌های دفاع هوایی ارتش سوریه یک فروند جنگنده اف ۱۶ اسرائیل را سرنگون کردند و دو خلبان این جنگنده هم زخمی شدند.

ارتش اسرائیل همچنین تایید کرد یک فروند جنگنده اف ۱۶ این رژیم بر اثر حملات سامانه‌های ضد هوایی ارتش سوریه سرنگون شد و دو خلبان‌آن زخمی شدند.

در همین حال خبرگزاری سانا به نقل از مقامات ارتش سوریه اعلام کرد سامانه‌های دفاع هوایی این کشور حملات جنگنده‌های اسرائیلی به بخش‌های مرکزی سوریه را دفع کردند و بیش ازیک جنگنده را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

گردان‌های عز الدین قسام در غزه به حالت آماده باش در آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار