ارتش سوریه جنگنده اف-۱۶ اسرائیل را سرنگون کرد / تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و سوریه

ارتش اسرائیل ضمن تایید سقوط جنگنده اف-۱۶ خود اعلام کرد دو خلبان آن جان سالم به در برده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: در پی حمله تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه، پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند جنگنده اف-16 اسرائیل را سرنگون کرد.

بر اساس این گزارش، پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌هایی را به طرف جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد که بر اثر آن، یک فروند جنگنده اف ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی سرنگون شد.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی مشارکت جنگنده‌های اف-۱۶ ارتش این رژیم در حملات هوایی به سوریه، قطع ارتباط با این جنگنده و همچنین سقوط آن بر فراز منطقه الجلیل در بلندی‌های اشغالی جولان را تایید کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای سقوط یک فروند جنگنده-۱۶ خود را پس از عملیات در سوریه تایید و اعلام کرد دو خلبان این جنگنده نجات یافته‌اند.

ارتش سوریه جنگنده اف - ۱۶ اسرائیل را سرنگون کرد
تصویری از محل ساقط شدن جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی

پایگاه اینترنتی خبری صهیونیستی «مفزاک لایو» نیز اعلام کرد: دو خلبان جنگنده اف شانزده ارتش اسرائیل زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. 

در پی سرنگون شدن جنگنده اف-۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی، این رژیم نیروی هوایی خود را به حال آماده‌باش درآورد.

از سوی دیگر منابع نزدیک به دولت سوریه از سرنگون کردن چند فروند موشک صهیونیستی شلیک شده به طرف ریف دمشق خبر دادند. این در حالی است که  ارتش رژیم اشغالگر قدس، گزارش سوریه را مبنی بر هدف قرار گرفتن بیش از یک فروند جنگنده اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه، تکذیب کرد.

گادی آیزنکوت، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در نشست فوق‌العاده‌ای با فرماندهان ارتش، تحولات اخیر در شمال فلسطین اشغالی را بررسی کرد و در پایان این جلسه درباره چگونه پاسخ دادن به این تحولات تصمیم‌گیری شد.

یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد در شلیک پدافند هوایی این کشور، بیش از یک جنگنده صهیونیستی هدف قرار گرفت. او افزود در تجاوز رژیم صهیونیستی یک پایگاه ارتش در مرکز سوریه هدف قرار گرفت.  این مقام همچنین اعلام کرد در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک این کشور، بیش از یک هواپیما را هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش  صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل هم‌اکنون به صورت کامل برای ادامه «عملیات امنیتی» در شمال آمادگی دارد. پس از نشست «ارزیابی اوضاع» در ساختمان وزارت دفاع (جنگ)، ارتش هم‌اکنون برای ادامه عملیات امنیتی در شمال بر اساس تصمیمات و نیاز آمادگی کامل دارد.

در این میان، خبرنگار نظامی شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: جنگنده اف شانزده ارتش اسرائیل هنگام حمله به سوریه «سقوط» کرد و دو خلبان آن نیز با چتر فرود آمدند. این دو خلبان در داخل مرز‌های اسرائیل فرود آمدند و حالشان خوب است و هنوز علت فرود آنان مشخص نیست!

 این خبرنگار نگفت که جنگنده سرنگون شده است بلکه گفت «سقوط کرد!»

ارتش سوریه جنگنده اف - ۱۶ اسرائیل را سرنگون کرد+ عکس
تصویری از لاشه جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر، شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروی هوایی در طول مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی مستقر شده است و در حال آماده باش قرار دارد.

این شبکه همچنین اعلام کرد بیش از ۲۵ فروند موشک به جنگنده اف ۱۶ ارتش اسرائیل شلیک شد که به سرنگونی‌اش انجامید.

منطقه‌ای که جنگنده اف ۱۶ در آن سقوط کرد، منطقه بسته نظامی اعلام شد.

رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد صبح امروز (شنبه) یک پهپاد ایرانی حریم هوایی آن را نقض کرده و ارتش اسرائیل اقدام به سرنگون کردن آن کرده است.

در پی اتفاقات صبح امروز در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای (اینجا) از ایران و سوریه خواست با آتش بازی نکنند!

اخبار لحظه به لحظه از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را در این قسمت مشاهده کنید:

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سرنگونی جنگنده اف-16، یک پیروزی برای سوری‌هاست و نشان می دهد دیوار بازدارندگی اسرائیل ترک برداشته است.

۶ سال پیش

نیروهای بین‌المللی مستقر در مرزهای جنوب لبنان با رژیم صهیونیستی (یونیفل) در پی حادثه سرنگونی جنگنده اف-16 این رژیم در حمله پدافند هوایی سوریه، به حال آماده‌باش در آمدند.

۶ سال پیش

وزارت امور خارجه روسیه بر ناخرسندی مسکو از حملات هوایی اسرائیل به سوریه تأکید کرد.


این وزارتخانه افزود: به هیچ وجه به خطر افتادن جان نظامیان روسی را در سوریه نمی پذیریم. همه کشورها باید به حاکمیت ملی سوریه احترام بگذارند.

۶ سال پیش

وزارت خارجه لبنان حملات رژیم صهیونیستی را به سوریه محکوم و بر حق دفاع مشروع در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل تأکید کرد. این وزارتخانه افزود:این سیاست خصمانه اسرائیل، ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

۶ سال پیش

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در پی سیطره ارتش این کشور بر ۸۰ درصد از خاک این کشور، مرحله تهدید را پشت سرگذاشته و وارد مرحله اجرا شده است.

۶ سال پیش

یکی از خلبان‌های جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی -که صبح امروز سرنگون شد- تحت عمل جراحی سنگین قرار گرفت.

۶ سال پیش

سخنگوی ارتش اسرائیل امروز ادعا کرد ارزیابی‌ها نشان می‌دهد گزارش‌های اولیه در خصوص اینکه جنگنده اف - ۱۶ اسرائیل بر اثر آتشباری پدافند هوایی سوریه در شمال اسرائیل سقوط کرده است هنوز قابل تایید نیست.

۶ سال پیش

ارتش سوریه همچنین اعلام کرد ارتش اسرائیل در حملات هوایی به سوریه ده‌ها فروند موشک شلیک کرد که پدافند هوایی سوریه بیش از ۷۰ درصد این موشک‌ها را سرنگون کرد.

۶ سال پیش

ارتش سوریه اعلام کرد از موشک‌های «سام ۵» برای سرنگون کردن جنگنده اف ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

۶ سال پیش

الحدث مدعی شد: سوریه برای سرنگون کردن جنگنده اف ۱۶ ارتش اسرائیل از موشک‌های «سام» استفاده کرده است.

۶ سال پیش

فرماندهی اتاق عملیات متحدان سوریه با صدور بیانیه‌ای درباره هدف قرار دادن جنگنده ارتش اسرائیل در سوریه تاکید کرد هواپیما‌های اسرائیلی ایستگاه هواپیما‌های بدون سرنشین را در فرودگاه تی فور هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: از این هواپیما‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات درباره گروه‌های تروریستی و داعش استفاده می‌شد. هواپیما‌های بدون سرنشین که در این حمله هدف قرار گرفت، نقش زیادی در پاکسازی مناطق شرق سوریه از داعش داشت. زمانی که این ایستگاه هدف قرار گرفت، این هواپیما‌ها در حال ماموریت عادی بر فراز منطقه بیابانی سوریه بودند. ادعای دشمن درباره اینکه هواپیمای بدون سرنشین وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد دروغ است. رژیم صهیونیستی و اشغالگران آمریکایی نقش زیادی در حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه ایفا می‌کنند. اشغالگران آمریکایی همچنان به دنبال تامین نیاز‌های داعش هستند.

۶ سال پیش

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، سرنگونی جنگنده اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی با موشک نیرو‌های ارتش سوریه بر فراز جولان را نتیجه طبیعی تجاوز این رژیم دانست.
او در مصاحبه با خبرگزاری «سوا» سرنگون کردن جنگنده صهیونیستی در جولان را نتیجه طبیعی حمله اشغالگران صهیونیست به خاک سوریه و ادامه تجاوز به آن دانست و گفت: کشور‌ها و ملت‌ها حق دارند از خاک، امنیت و ثبات خود که مورد حمله اشغالگران اسرائیل قرار گرفته است، دفاع کنند.

۶ سال پیش

جنبش فلسطینی «الاحرار» اعلام کرد: امیدواریم سرنگونی جنگنده اف ۱۶ آغاز رویکرد جدی اعراب برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی و پایان دادن به قلدری‌های آن باشد.

۶ سال پیش

یک وزیر عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد آرام شدن اوضاع به نفع این رژیم است.

۶ سال پیش

جنبش فلسطینی «المجاهدین» اعلام کرد: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور و جنگ را می‌فهمد و این طبیعی‌ترین پاسخ به سیاست‌های این رژیم است.

۶ سال پیش

کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، به وزرای کابینه‌اش دستور داد تا درباره حمله به سوریه صحبت نکنند.

۶ سال پیش

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، در توئیتی نوشت سرنگون شدن جنگنده رژیم غاصب اسرائیل را به رهبران و نیرو‌های سوریه تبریک می‌گوییم و آن را اقدامی مهم می‌دانیم که باید ادامه یابد.

۶ سال پیش

دبکا فایل نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، برگزاری نشست فوری با حضور فرماندهان نظامی و دفاعی اسرائیل از جمله اویگدور لیبرمن وزیر دفاع (جنگ)، و گادی آیزنکات، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، را خواستار شد.

۶ سال پیش

پدافند هوایی سوریه یک فروند موشک اسرائیلی را در منطقه یگان ۱۵۰ دفاع هوایی در تل الصبا در حومه شمالی درعا هدف قرار داد.

۶ سال پیش

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد سوریه اخیرا سامانه پدافند هوایی پیشرفته‌ای از روسیه دریافت کرده است که به این کشور امکان می‌دهد هواپیما‌ها را هدف قرار دهد.
این سامانه به سوری‌ها امکان می‌دهد جنگنده‌ها را در آسمان اسرائیل هدف قرار دهند.

۶ سال پیش

منابع اسرائیل تاکید کردند سوریه برای هدف قرار دادن جنگنده اف ۱۶ این رژیم از سامانه اس ۳۰۰ استفاده نکرده است.

۶ سال پیش

ارتش اسرائیل مدعی شد سه آتشبار پدافند هوایی سوریه و چهار هدف ایرانی را نزدیک دمشق بمباران کرد.

۶ سال پیش

ارتش اسرائیل اعلام کرد از نظر ما عملیات در سوریه به پایان رسیده است.

۶ سال پیش

شهردار حیفا دستور داد در‌های پناهگاه‌های عمومی برای شرایط احتمالی باز شوند.

۶ سال پیش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم همه کانال‌های سیاسی را باز کرده است و احتمال دارد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن، با دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور آمریکا و روسیه، تماس بگیرد و آن‌ها را در جریان اوضاع قرار دهد.

۶ سال پیش

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن شهرک‌های شمال مناطق اشغالی فلسطین، منازل خود را ترک کرده و عازم مناطق امن‌تر شده‌اند.

۶ سال پیش

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو پیامی برای روسیه و آمریکا ارسال کرده است تا از وخیم‌تر شدن اوضاع جلوگیری کنند.

۶ سال پیش

برج مراقبت در فرودگاه نظامی تیفور سوریه بر اثر حمله هوایی تخریب شد.

۶ سال پیش

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد نیروی هوایی این رژیم در چند دقیقه گذشته به طور گسترده پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد.

۶ سال پیش

ارتش اسرائیل اعلام کرد برای سناریو‌های مختلف آمادگی دارد و به عملیات خود بر اساس نیاز ادامه خواهد داد.

۶ سال پیش

ارتش اسرائیل اعلام کرد به عملیات در عمق خاک سوریه ادامه خواهد داد.

۶ سال پیش

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله هوایی به دوازده هدف در سوریه خبر داد.

۶ سال پیش

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام بلندپایه این رژیم تاکید کرد اسرائیل به دنبال تشدید تنش نیست.

۶ سال پیش

شبکه تلویزیونی المیادین: به نظر می‌رسد کابینه امنیتی اسرائیل در آخرین لحظه از تصمیم جنگ عقب‌نشینی کرد.

۶ سال پیش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دیدار آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ این رژیم، با گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشتر ارتش رژیم صهیونیستی، خبر دادند و اعلام کردند لیبرمن با آیزنکات درباره تحولات اوضاع در مرز‌های شمالی گفتگو کرده است.

۶ سال پیش

فرودگاه نظامی تیفور سوریه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

۶ سال پیش

کابینه امنیتی اسرائیل برای ارزیابی تحولات اخیر فردا هم نشست فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

۶ سال پیش

کانال دهم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد هواپیما‌های اسرائیلی پایگاه گارد ریاست جمهوری سوریه را در دمشق هدف قرار دادند.

۶ سال پیش

منابع سوری از حمله هوایی جدید اسرائیل به منطقه الدیماس در استان ریف دمشق خبر دادند.

۶ سال پیش

پناهگاه‌ها در شمال اسرائیل با توجه به احتمال وخامت اوضاع برای شهرک‌نشینان صهیونیست باز شد.

۶ سال پیش

شبکه تلویزیونی المیادین: اسرائیل برای بحران آفرینی جدید در منطقه آماده می‌شود و می‌خواهد ایران و حزب‌الله را با بحران روبرو کند.

۶ سال پیش

کابینه امنیتی اسرائیل به ارتش این رژیم اجازه داد به سرنگون شدن جنگنده اف ۱۶ در شلیک پدافند هوایی سوریه پاسخ دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه اسرائیل اجازه عملیاتی نظامی را علیه سوریه در پاسخ به سرنگونی جنگنده اف شانزده داد.

۶ سال پیش

کابینه امنیتی اسرائیل با حضور بنیامین، نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، تشکیل جلسه داد.

۶ سال پیش

الجزره نوشت: در پی سرنگون شدن جنگنده ارتش اسرائیل در شلیک پدافند هوایی سوریه، این رژیم مجبور است از موشک برای حمله به اهداف در سوریه استفاده کند.

۶ سال پیش

صدای آژیر خطر در عکا در اسرائیل به صدا درآمد.

۶ سال پیش

سوریه اعلام کرد دومین حمله هوایی اسرائیل را دفع کرده است.

۶ سال پیش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نیروی هوایی این رژیم اهدافی را در بخش آزاد شده جولان بمباران کردند.

۶ سال پیش

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند سامانه گنبد آهنین یکی از موشک‌های شلیک شده به طرف شمال اسرائیل را سرنگون کرد.

۶ سال پیش

انتهای پیام/

سقوط جنگنده اف-16 اسرائیل در بلندی‌های جولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
انشالله نابودی اسرائیل هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
حزبالله هم الغالبون خدا با مقاومان است مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
نابودی اسراییل ان شااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
بزودی سلاطین ظالمین و ستمگران را به سزای اعمالشان میرسا نیم این پیام و وعده الهی به تمام ملتهایی که از طرف سلاطین ظالمین و ستمگر مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند . مرگ بر اسراییل ظالم و ستمگر مرگ برآمریکا ظالم و ستمگر مرگ برآل سعود ظالم و ستمگر مرگ بر انگلیس ظالم و ستمگر مرگ برسلاطین ظالمین و ستمگر
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۳:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
وظیفشو ارتش سوریه در قبال ملت وسرزمینش و مقابله با زور و تجاوز آشکار انجام داد.
Bulgaria
فریبرز کیانی راد
۰۱:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام بر تمام خداجویان ملت های آزاده این پاسخ به اسرائیل جنایتکار را شروع وحدتی الهی و انسانی کنیم.من آماده ام با 56 سال سن و ما و شما امت جهانی شویم فرخوان میکنم از همه مردم جهان و ملت های اسلام روز نزدیکس معین کنیم همگی همگی از هر جایی راهپیمائی مسلحانه و غیر مسلحانه برای حرکتی حداقل 30 میلیون نفری و بیشتر تا صدها میلیون نفری فقط بسوی اسرائیل از مرزهای سوریه و لبنان ورود کنیم با یاد و ذکر مهدی موعود ع و عیسی ع تا فلسطین یا قسطنطنیه اشغالی بوسیله صیونیست ها با تار و مار کردن شان به ظلم جهانی خاتمه دهیم .
Bulgaria
فریبرز کیانی راد
۰۱:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام بر تمام خداجویان ملت های آزاده این پاسخ به اسرائیل جنایتکار را شروع وحدتی الهی و انسانی کنیم.من آماده ام با 56 سال سن و ما و شما امت جهانی شویم فرخوان میکنم از همه مردم جهان و ملت های اسلام روز نزدیکس معین کنیم همگی همگی از هر جایی راهپیمائی مسلحانه و غیر مسلحانه برای حرکتی حداقل 30 میلیون نفری و بیشتر تا صدها میلیون نفری فقط بسوی اسرائیل از مرزهای سوریه و لبنان ورود کنیم با یاد و ذکر مهدی موعود ع و عیسی ع تا فلسطین یا قسطنطنیه اشغالی بوسیله صیونیست ها با تار و مار کردن شان به ظلم جهانی خاتمه دهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۰:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
هفتاد سال اسراییل تمام شد امسال سال آخرش است بامید خدا ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۰:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
هفتاد سال اسراییل تمام شد امسال سال آخرش است بامید خدا ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دمتون گرمتون گرم گل کاشتید!‏
Singapore
علی
۲۳:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
بهتر بود سوری ها زودترحمله میکردند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود سلام بر روح بزرگ مردتاریخ حضرت امام خمینی وشهدای انقلاب ومردان بزرگ مدافع حرم حضرت زینب ص ومبارک باد برتمامی مسلمانان جهان جشن بزرگ22 بهمن
این اسرائیل لیاقت دارد تابا آب دهان مسلمانان شسته شود دست عزیزانی که هواپیمای اسرائیل سرنگون کرد درد نکنه خدایارشان باشد حضرت زینب نگهدارشان باشد ما ایرانیان باحکم رهبر عزیزمان پشتوانه این عزیزان سوریه هستیم
لبیک لبیک یا سید علی خامنه ای فرزند زهرا فرمان بده جانم بقربانت
-
مهدی
۲۲:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل وال سقوط و امریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ براسرائیل غارتگر وجنایتکارکه بوسیله ی ابرقدرتها بوجودآمده وسرزمین آباد واجدادی فلسطبنیان رابه زور گرفته وغصب کرده وبه زودی نابود خواهدشد الهی امین یارب العالمین .مرگ بر اسرائیللللللللللللللللللل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ براسراییل انشالله اسراییل زودتراز25 سال ازبین خواهدرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
چه زود و راحت اسرائیل بهم ریخت وداره نابود میشه .انشالله
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۱:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مبارک باشه پیروزی سوریه .انشالله نابود بشن اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دست سوریه درد نکنه .مرگ بر اسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
سوریه باید برا ی اسرائیل شیرینی بفرستد اونم یه موشک بزنه اسرائیل را نابود کنه .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مثل اینکه زودتر از 25 سال شرشو کم میکنن این اسرائیل جنایتکار .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۲۰:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود برشهدای مردمی دفاع مقدس و مدافع حرم. بهاران خجسته باد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر محور شجاع مقاومت سیلی محکمی بود بر چهره جنایت اسرائیل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر محور شجاع مقاومت سیلی محکمی بود بر چهره جنایت اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی گرایلی
۲۰:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسرائیل آخرش با دست خودش خودشو نابود میکنه بالاخره از طرف سوریه هم مورد نابودی قرار گرفت .. مرگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آزاد سازی قدس هم نزدیک است .
مرگ بررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
امیر بوجاری از قزوین
۱۹:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر محور شجاع مقاومت سیلی محکمی بود بر چهره جنایت اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
حکمت
۱۹:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الله اکبر مرگ بر اسرائیل و آمریکا وآلسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
.الله اکبر،.نصر من الله و فتح القریب
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
انشالله نابوووووووووووووووودی اسرائیل جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
خرسندی
۱۷:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا را سپاس میگوییم که مردانی را در زمین آفرید که با داشتن روحیه سلحشوری و زیربار ظلم نرفتن.مرگ بر السعود
United States of America
بهزاد
۱۷:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
کمتر از 25 سال دیگه اسرائیلی نخواهد بود.مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
کمتر از 25 سال دیگه اسرائیلی نخواهد بود.مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسرائیل نابوووووووووووووووووووووووووود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت.باید در مقابل این حملات اسرايل ایستاد ونابود باید شود این اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسراییل وقت محوته ونابودیته ...الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه زودتر با خاک یکسان بشه این اسرائیل ونابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
از طریق خاک سوریه موشک بزنید به اسراییل خاائن .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آفرین امان بهشون ندید
Germany
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آفرین امان بهشون ندید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر نيرو هاي دفاعي مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسرائیل باید نابود شود وبرن به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۴:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آفرين سوريه بخداي يكتا اسرائيل هيچ چيز نيست ودر مشت تمام كشورهاي منطقه است تروخدا بزنيد اونقدر كه به خفت بيشتري بيفتد ونابود بشه این اسرائیل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر اسد و ارتش سوريه و مرگ بر صهيونيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به امید سرنگونی هر چه سریع‌تر رژیم کودک کش اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه زودتر با خاک یکسان بشه این اسرائیل ونابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
لعنت خدا بر قوم ظالم سعودی و امریکا و انگلیس و صهیونیست .مرگ بر السعود .امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا لعنت کند ال سعود واسرائیل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل و آمریکای شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل و آمریکای شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دیگه وقت نابودی اسرائیل جنایتکاره.مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اگر کشورهای اسلامی با هم متحد شوند اسرائیل و آمریکا بسیارشکننده هستند نمونه اش جنگ 22 روزه و 33 روزه و داعش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا لعنتشون کنه این غده سرطانی اسرائیل کی میخواد از بین بره .
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۲:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسراییل نابود شود .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام باید امریکائیها وصهیونیستها تا فرصت دارند از افغانستان تا سرزمین حجاز وعراق وسوریه سرع خارج شوند وگرنه تابوت انهارا هم نخواهیم گذاشت به رزیم اشغالکر وجعلی امریکا برگردد 7/6/5/4 /3/2/1 اتش زمان زود دیرمیشود امریکائیان وصهیونیتا برای بیرون راندن ارواح کثیفتان داریم می ائیم فتح خانه سفید وکاخ سفید نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
برای جنگ با اسرائیل اگه سرباز خواستن من حاضرم برم
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسراییل اسراییل ما داریم می اییم هورراااااا
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خیلی باحال بود
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسراییل اسراییل ما داریم می اییم هورراااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درررررود صد دررررررررود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
به امید اینده ای روشنتر برای سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دلم خنک شد آفرین به سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
با این حساب همه صهیونیست ها رفتن تو سوراخ هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
اسراییل دیگه خیلی پررو شده ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
باید به اسرائیل فهماند که چشم در برابر چشم تمام شد! سر در برابر چشم آغاز خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الحمدلله رب العالمین
عجب جسارتی احسنت به این اقدام دولت سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
البته این پاسخ خوب بود . مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
حسینی گلپایگان
۱۰:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خوشم اومد واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
این شد یه پاسخ دندون شکن به تجاوزات رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
هی شییییر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
کی زودتر اقدام کرده ؛اول کی کی رو زده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
ای کاش خلبان هاشون هم به درک واصل میشدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دستشون درد نکنه .دلمون شاد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
زنده باد ارتش سوریه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
زنده باد مقاومت
ارتش اسرائیل دیگه از رده خارج شده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
زنده باد مقاومت
ارتش اسرائیل دیگه از رده خارج شده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الحمدلله خدارو هزار مرتبه شکر که بالاخره این شهامت و شجاعت رو به سوری ها داد تا انتقام خون های ریخته شده توسط دولت جعلی اسرائیل رو بگیره انشاالله نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
ایول این شد یه حرکت مقتدرانه
اینقدر خوشحال شدم که نمیتونم توصیف کنم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
خوب کاری کرد دمش گرم .نامردمریضه فکرکرد سوریه میترسه .صبرهم حدی داره .خوب کرد نازشصتش سوریه نترس.درودبرملت ودولت وبشاراسد عزیز
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت
لعنت بر اسرائیل خبیث
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۹:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
الله اکبر الله اکبر به امید خدا نابودی اسرائیل کثیف تروریست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
احسنت !بایدخیلی بیش ازاین هاجواب قاطع وشکننده وخردکننده به این صهیونیست های متجاوزمی دادند
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۹:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر سپاه ، کاشکی ما معلمان هم زیر نظر سپاه بودیم به داد ما برسید ...........از خجالت جلوی فززندانمان داریم آب میشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دمشون گرم. سوریه باید زودتر از اینها اینکارو میکرد. مرگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آماشالا. حالا شد. 2 تا جنگنده رو بزنید دیگه نزدیک سوریه هم نمیان صهیونیست ها.
موشک تو این دنیای بی رحم بسیار بسیار مورد نیاز است.
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
بشار قرار بود در جواب موشک بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
انشالله نابودی اسرائیل
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
آفررررررررررررین
آخرین اخبار