خدمت رسانی به ۵۰۰ هزار نفر در استان توسط بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: ۵۰۰ هزار نفر در سطح استان بوشهر از خدمات بیمه سلامت بهره می‌برند.

خدمت رسانی به ۵۰۰ هزار نفر در استان توسط بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  پرویز رمضانی عصر شنبه در آئین افتتاح نمایندگی بیمه سلامت آبپخش اظهار داشت: ۲۶ نمایندگی بیمه سلامت در سطح استان فعال هستند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: پیش از این هفت نمایندگی در سطح دشتستان فعال بودند که با افتتاح نمایندگی آبپخش هشتمین دفتر خدمات بیمه سلامت در دشتستان فعال می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از خدمت رسانی به ۵۰۰ هزار نفر در استان توسط بیمه سلامت خبر داد و اظهار داشت: ۸۰ هزار نفر از کارکنان دولت و خانواده‌های آنان، ۲۰ هزار نفر از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، ۳۴۰ هزار نفر در صندوق روستایی و شهری و ۷۵ هزار نفر نیز در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند.

رمضانی بیان داشت: حدود ۱۴ هزار نفر از جمعیت شهر آبپخش تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و هدف اصلی افتتاح این نمایندگی، تسهیل دسترسی مردم این شهر به خدمات بیمه سلامت است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از طریق مرکز بهداشت دشتستان به مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش بابت ۱۲ هزار بیمه شده صندوق روستایی و شهری پرداخت شده است.

خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری گرفته است

بخشدار آبپخش نیز در این آئین اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی؛ خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری گرفته است.

علی مردانلو افزود: در نظام شاهنشاهی، با توجه به جمعیت کمتر کشور، خدمات‌رسانی به مردم بسیار محدود بود و قشر و طبقه خاصی از جامعه از خدمات دولت وقت بهره‌مند بودند.

وی تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عامه مردم از خدمات دولت و نظام بهره می‌برند و کمیت و کیفیت خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری داشته است.

بخشدار آبپخش بیان داشت: افتتاح دفتر نمایندگی خدمات سلامت در آبپخش اقدامی ارزشمند در دسترسی آسان مردم به خدمات بیمه ای سلامت است که جا دارد از مدیرکل  و شورای شهر و کسانی که به ما در راه اندازی این دفتر کمک کردند تشکر کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیمه ، بیمه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.