رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد ؛

خطوط ۲ و ۳ قطار شهری روی ریل سرعت می‌ماند

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روند احداث خط ۲ و ۳ قطار شهری با سرعت پیشین ادامه می‌یابد و در این زمینه کاهشی نخواهیم داشت.

خطوط ۲ و ۳ قطار شهری روی ریل سرعت می‌ماندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه بازدید خود از پروژه خط ۲ و ۳ قطارشهری مشهد، افزود: زحمات بسیار زیاد و طاقت فرسایی برای پیشرفت این پروژه‌ها تاکنون کشیده شده و با تکیه بر توان بومی اتفاقات خوبی در اعماق زمین بوقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته تا به امروز مسیر خیلی خوبی را طی‌کرده‌ایم، گفت: شاخص‌گذاری‌ها و هدف‌گذاری‌های مناسبی نیز در کوتاه‌مدت و بلندمدت درنظر گرفته شده و به خواست خدا تا آخر سال جاری ایستگاه‌های سعدی و شریعتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها با تمامی تجهیزات و رعایت نکات ایمنی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران بارگاه رضوی خواهند شد، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات حفاری خط ۳، سال آینده به اتمام می‌رسد و وارد عملیات حفاری خط ۴ خواهیم شد.

مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های امروز ما مربوط به بحث اعتبارات و بودجه است؛ امیدواریم بتوانیم با همکاری دولت و مکانیزم‌هایی که برای تامین اعتبارات این حوزه وجود دارد در جهت حل و فصل دغدغه‌های بودجه‌ای گام‌های اساسی برداریم.

وی دغدغه دیگر کمیسیون عمران و شهرسازی را ادامه پروژه پیشرفت قطارشهری با سرعت و کیفیت کنونی عنوان کرد و گفت: این مهم نیازمند پیگیری‎‌های بخش دولتی و مدیریت شهری بوده چرا که در ضرورت چنین پروژه‌های بزرگ شهری هیچ بحثی نیست.

رئیس کیمسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد افزود: امروزه حمل و نقل ریلی و زیرسطحی یکی از پاکترین و بهترین حمل و نقل‌ها در راستای توسعه پایدار و بحث‌های کاهش آلودگی هوا ست که باید تقویت شود و این فرآیند ادامه پیدا کند.

مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: بودجه معاونت عمرانی هفته آینده بررسی خواهدشد و با هماهنگی کمیسیون‌های مربوطه از اعداد و ارقام مدنظر حوزه اجرا دفاع خواهیم کرد.


انتهای پیام//ف.ج
 

بازدید رئیس کیمسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد  از پروژه خط ۲ و ۳ قطارشهری مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.