حمله پلنگ به مرد ۵۰ ساله در طارم

یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای تشویر شهرستان طارم به یک مرد ۵۰ ساله حمله و وی را از ناحیه دست و پیشانی مصدوم کرد.

حمله پلنگ به مرد طارمی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،باقری رئیس روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست زنجان با اعلام این خبر گفت : عجمعلی قدیری فرد مصدوم  روز جمعه به تنهایی اقدام به گشت و گذار و پیاده روی در دربند تشویر کرده بود که مورد حمله پلنگ قرار گرفته و پس از نجات از دست پلنگ به خاطر نبودن آنتن و نبود امکان اطلاع دهی به آشنایان خود حدود یک کیلومتر پیاده روی و سپس از طریق موبایل یکی از آشنایانش را در جریان قرارداده و درخواست کمک کرده است.

باقری افزود: بلافاصله یکی از آشنایان فرد مصدوم به محل اعزام و اورژانس شهرستان را نیز مطلع نموده و با حضور اورژانس اقدامات اولیه درمانی در محل انجام و ابتدا به بیمارستان شهدای طارم منتقل و پس از معاینات اولیه به بیمارستان آیت اله موسوی زنجان جهت درمان تکمیلی منتقل می شود.

باقری بابیان اینکه طبق بررسی های به عمل آمده و اظهارات فرد مصدوم، بی احتیاطی فرد مصدوم سبب آسیب وی شده است، ادامه داد:محل حادثه با روستای تشویر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد و بین روستاهای تشویر، لهنه و زرده واقع شده و آقای قدیری مدعی است که به تنهایی برای گشت گذار به این دربند رفته بوده که در این فصل سال کار خطرناکی است.

 وی گفت: محیط بانان شهرستان طارم نیز توسط همراه آقای قدیری در جریان حمله پلنگ قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

امجد باقری ضمن ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار افزود: باید جانب احتیاط را در هنگام مراجعه به طبیعت رعایت کرد و به تنهایی نباید در مسیرهایی که امکان هر اتفاقی وجود دارد پا گذاشت.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست زنجان درپایان اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد و فردا با حضور محیط بانان و کارشناسان محیط زیست استان منطقه پایش و به بررسی موضوع خواهند پرداخت و نتیجه تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.
 انتهای پیام/ن

حمله پلنگ به انسان در طارم

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.