حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا

۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای روز جمعه گروه‌های تکفیری تروریستی به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا، زخمی شدند.

حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای روز جمعه گروه‌های تکفیری تروریستی به مناطق مسکونی در دمشق و جرمانا زخمی شدند.

گروه‌های تروریستی مستقر در غوطه شرقی مناطق مسکونی در دمشق و حومه آن را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند و بر اثر آن ۱۱ شهروند غیر نظامی سوری زخمی شدند.

حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق و جرمانا در حومه دمشق نقض آشکار آتش بس در منطقه «عاری از خشونت» است.

یک منبع در فرماندهی پلیس ریف دمشق گفت: «گروه‌های مسلح سه خمپاره به سوی محله الحمصی و اطراف پل عابر پیاده در جرمانا شلیک کردند و بر اثر آنان پنج شهروند غیرنظامی زخمی شدند و حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.»

یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق نیز گفت: «گروه‌های تروریستی با پنج خمپاره محله مسکونی العباسیین در دمشق را هدف قرار دادند و بر اثر آن دو نفر زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به خانه‌ها و اموال شهروندان وارد شد.»

این منبع افزود گروه‌های تروریستی همچنین با یک خمپاره منطقه «الزبلطانی» و با دو خمپاره منطقه «القشله» در منطقه قدیمی دمشق را هدف قرار دادند. این حمله تلفاتی به همراه نداشت و خسارت‌های مادی وارد کرد.

گروه‌های تروریستی با چندین خمپاره محله مسکونی «الدویلعه» را هدف قرار دادند و بر اثر آن چهار شهروند غیرنظامی سوریه زخمی شدند و حال یکی از زخمیان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

زخمی شدن ۱۱ شهروند غیرنظامی سوریه در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار