دعوت نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی برای حضور در ۲۲ بهمن

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که ایران پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا صباغیان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد انقلاب اسلامی تصریح کرد:۲۲ بهمن در طول ۳۹ سال اخیر روزی بود که مردم با حضور پرشور خود انقلاب را تثبیت می‌کردند.

وی افزود:مردم با این حضور نشان می‌دهند که ایران پشتیبان نظام و انقلاب است و این اقدام برای دشمن پیامدی نامید کننده در بردارد.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد و باید رفع شود تصریح کرد:حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نباید تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرد و کمرنگ شود.

صباغیان راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را حمایت مردم از نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت:دشمنان هرگز راضی نیستند که مردم از نظام حمایت کنند و هدف دشمن جلوه دادن مشکلات اقتصادی کشور است و نارضایتی مردم را در بردارد.

وی خاطر نشان کرد:حضور کمرنگ ما در این راهپیمایی باعث می‌شود که اساس و بنیاد نظام آسیب ببیند و بخاطر نظام بهای سنگینی پرداخت شده است که باید با حضور پرشور خود از ان حمایت کنیم.

انتهای پیام/ص

دعوت مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد به حضور پرشور در راهپیمایی

برچسب ها: دهه فجر ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار