امام جمعه اردکان:

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات اسلام ناب شد

امام جمعه اردکان گفت: انقلاب ما از نظر تاثیر گذاری و از نظر اهداف و آرمان‌ها از بی نظیر‌ترین انقلاب‌ها است انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات اسلام ناب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه اردکان در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما از نظر تاثیر گذاری و از نظر اهداف و آرمان ها از بی نظیر ترین انقلاب ها است انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات اسلام ناب شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر افزود: برکات مادی و معنوی این انقلاب قابل شمارش نیست استقلال و عزتی که این انقلاب به ما داده است مردم سالاری و دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خود که قبل از انقلاب این چنین نبوده است.

خطیب جمعه اردکان اظهار داشت : شعار اصلی و ستون اصلی این نظام و انقلاب دو چیز بوده است اسلامیت نظام و جمهوریت نظام این انقلاب از اول بر محوریت اسلام بنا شد و بر جمهوریت حضور مردم در صحنه این دوعامل بوده است که انقلاب ما را در آستانه چهلمین سالگرد رسانده است .

وی افزود : اسلامیت و جمهوریت مردم باعث شد در تمام صحنه ها حضور پیدا کنند و سرنوشت خود را رقم بزنند و امروز هیچ کس این شایع دشمن را قبول نمی کند زیرا هر که را انتخاب کنند همان است.

خطیب جمعه اردکان با بیان اینکه دشمن در طول این چهل سال هر چه توانست به این دو ستون ضربه زد اما نتوانست مردم را با این شبهات از نظام دور کند هر چه تلاش کرد تا ناکارامدی این نظام را تبلیغ و ترویج کند موفق نشد و مردم در انتخابات هر چه با شکوه تر در صحنه امدند و در راهپیمایی های متعدد شرکت کردند و افتخار افریدند و بزرگترین پشتبانه نظام همین دو عامل است.

حجت الاسلام شاکر عنوان کرد: روز 22 بهمن مردم ما مجدد با شرکت خود در راهپیمایی پیروزی انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد و با حضور خود با ارمانهای امام و شهدا مقام معظم رهبری بیعت میکنند البته گلایه های مردم به جای خود مردم ما متوجه هستند که باید از اصل و نظامشان دفاع کنند و جای خودش گلایه ها مطرح کردند و می کنند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.