۱۰ طرح درشهرستان دورود کلنگ زنی و بهره برداری شد

استاندار لرستان در نهمین روز دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان دورود بهره برداری و کلنگ زنی از ۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان را در بخش‌های مختلف آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این طرح‌ها شامل بهره برداری چهار طرح عمرانی، پنج طرح اقتصادی و کلنگ زنی یک واحد تولیدی است.

فرماندار دورود با بیان اینکه برای این طرح‌ها بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۸۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

ماشاءاله نعمتی افزود: گازرسانی به هشت روستای بخش سیلاخور، بهره برداری از زیرگذر روستای گوشه پل و ایستگاه آتش نشانی و ارتقاء سایت‌های ۳G و ۴G شهرستان دورود طرح‌های عمرانی هستند که با حضور استاندار لرستان بهره برداری می‌شوند.

وی گفت: طرح‌های اقتصادی شامل واحد‌های تولیدی آسفالت و آبمیوه، خانه فرش دستباف، غرس نهال ۲۰۰ هکتار از اراضی شیب دار و یک طرح تولید و توسعه مصنوعات سنگی است.

فرماندار دورود افزود: امروز همچنین کارخانه آرد و سیلوی ذخیره غله روستای عزیزآباد از توابع بخش سیلاخور دورود با حضور استاندار لرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰ طرح شهرستان دورود با حضور استاندار لرستان

برچسب ها: گاز ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.