یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توجه به روستاهاست

استاندار لرستان گفت: روستا‌ها کانون توجه دولت و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۸ روستای این شهرستان بیان کرد: به هیچ وجه معتقد نیستیم آنچه انجام شده در خور شایسته مردم بوده و فاصله نیاز‌های مردم زیاد است.

وی ادامه داد: خدمات خوبی در این منطقه تاکنون ارایه شده و خدمت‌رسانی ادامه پیدا خواهد کرد جرا که یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توجه به روستاهاست.

استاندار لرستان عنوان کرد: آنچه که امروز روستا‌ها دارند قابل مقایسه با گذشته نیست هر چند کمبود‌هایی وجود دارد.

خادمی گفت: همه امور به عهده دولت نیست و بخشی از اقدامات را باید مردم انجام دهند البته تامین زیرساخت‌ها باید توسط دولت انجام شود و کم و بیش در اکثر روستا‌ها این خدمات برقرار است.

وی عنوان کرد: تامین اشتغال و درآمد روستا‌ها تنها بر عهده دولت نیست و نمی‌تواند همه افراد را استخدام کرده و باید مردم پیش قدم شده و با انجام کار‌های اقتصادی شرایط را برای ایجاد اشتغال مهیا کنند.

استاندار لرستان اظهار داشت: امکان کار در حوزه روستایی وجود دارد البته باید دستگاه‌های دولتی تسهیلات را ارایه کرده و افراد را آموزش دهند و ما آماده کمک در این حوزه‌ها هستیم.

وی گفت: باید از شرکت گاز نیز تشکر کرد چرا که افدامات خوبی در این عرصه انجام شده، گازرسانی امری بسیار مهم است و خوشبختانه در بخش سیلاخور اکثر روستا‌ها صاحب گاز هستند و امیدواریم در سال آینده سایر روستا‌های این بخش نیز صاحب گاز شوند.

انتهای پیام/د

روستاها کانون توجه دولت هستند

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.