برای مدد جویان کمیته امداد آذربایجان غربی؛

ساخت یک هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان غربی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور گفت:یک هزار واحد مسکن با همکاری بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان ساخته می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) در سفر به آذربایجان غربی در دیدارهای جداگانه ای با استاندار ، امام جمعه و فرمانده  سپاه شهدا ی استان ، بر لزوم حمایت کلیه دستگاه های اجرایی از نیازمندان تاکید کرد.

وی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  و امام جمعه ارومیه گزارشی از فعالیت های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ارائه کرد و گفت : این صندوق به لطف خداوند رحمان در طول 11 ماهی که از تشکیل آن میگذرد خدمات خوبی به نیازمندان ارائه کرده است و ما قصد داریم با گسترش خدمات این صندوق  و با همکاری سپرده گذاران نیکو کار مشکلات نیاز مندانی را که با پرادخت مبلغی قرض الحسنه قابل حل است رفع کنیم.ساخت یک هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان غربی

 حجت الاسلام مهدی قریشی امام جمعه ارومیه نیز فعالیت های بدون ربای صندوق امداد ولایت را ستود و بر  لزوم طرح این موضوع در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد.

فتاح دیداری نیز با استاندار آذربایجان غربی داشت که در این دیدار محمد مهدی شهریاری برای مساعدت به احداث مسکن های مددجویی کمیته امداد قول مساعدت داد.

ساخت یک هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان غربی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) همچنین در دیدار با فرمانده سپا ه شهدای استان گزارشی از وضعیت مدد جویان بدون مسکن را ارائه کرد و از برنامه ریزی کمیته امداد برای احداث خانه های مدد جویی در سال آتی خبر داد.

ساخت یک هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان غربی

سردار شهسواری نیز آمادگی بسیج سازندگی سپاه شهدای استان را برای مشارکت در ساخت  1000 واحد مسکن مدد جویی اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

توافق کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان غربی جهت ساخت مسکن برای مدد جویان استان

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.