جمع‌آوری وصیت‌نامه ۱۶۲۰ شهید در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: لرستان داراى ۶ هزار و ۳۵۰ شهید است که وصیت‌نامه هزار و ۶۲۰ شهید استان جمع‌آوری شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراد روشنی ظهر امروز در آیین نکوداشت شهدای والامقام و ایثارگران فخرآفرین که در مجتمع توان‌بخشی ایثارگران لرستان برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برخلاف محاسبات مادی و دنیایی با دست توانمند مردی از تبار محمد رسول‌الله (ص) بنیان‌گذاری شد و امروز جغرافیای مقاومت و تلالو نور صادرشده از خون پاک شهیدان ما در بیداری ملت‌ها بسیار امیدآفرین و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی امام عصر (عج) است.

وی بابیان اینکه هر سرمایه معنوی که در جامعه ما وجود دارد قطعاً مدیون امام و شهدا است چراکه ما وامدار آن‌ها هستیم افزود: استان لرستان شهدا جانباز و آزاده بسیاری دارد که مبارزان صف اول و پیشکسوتان انقلاب هستند، نقش آن‌ها بی‌بدیل و خلاقانه است و همواره از جایگاه خاصی نزد مردم برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با تأکید بر ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان عنوان کرد: حیات، اقتدار و امنیت ما درگرو نگهدارى و پاسداشت فرهنگ ایثارگر و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان داراى ۶ هزار و ۳۵۰ شهید است که تنها هزار و ۶۲۰ وصیت از آنان به‌جامانده و جمع‌آوری‌شده است گفت: جلد اول کتاب وصیت‌نامه شهدای لرستان تعداد ۱۲۲ وصیت شهید لرستانی در آن ثبت شده است که امروز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/د

وصیت‌نامه ۱۶۲۰ شهید لرستانی جمع‌آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار