بهره بردرای طرح‌ های تنکابن با اعتبار ۷ میلیارد تومان در دهه فجر

طرح‌ های تنکابن با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره بردرای رسید.

رضا آقاگلی بخشدار مرکزی تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۵ برنامه افتتاحیه در دهه فجر در حوزه روستا‌های بخش مرکزی تنکابن برنامه ریزی شده است، گفت: برای افتتاح این طرح‌ ها که در چندماه اخیر صورت گرفت که ۷ میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: روکش آسفالت و آبرسانی روستا‌های متعدد، افتتاح خانه بهداشت روستاهای، ولی آباد، تقی آباد و چلاسر، افتتاح مرکز پرورش ماهی، گلنگ زنی دهیاری روستا‌های میرشمس الدین، جل آخوند محله و چناربن، افتتاح کارخانه سورتینگ مرکبات از جمله برنامه‌ های دهه فجر بخش مرکزی تنکابن است.

آقاگلی گفت: برنامه‌های متعدد فرهنگی مذهبی نیز مقارن با ایام فاطمیه و جشن دهه فجر در راستای ترویج وحدت، ولایتپذیری و دستاورد‌های انقلاب در این بخش مرکزی درحال اجرا است.

بخشدار مرکزی تنکابن ایجاد اشتغال پایدار روستایی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ های دولت برشمرد و با اشاره به روستای مهاجرآباد از توابع بخش مرکزی تنکابن افزود: در این روستا به همت جوانان و با خود اشتغالی باعث شدند هیچ فرد بیکاری در آن وجود نداشته باشد و علاوه بر آن باعث اشتغال جوانان روستا‌های اطراف نیز شدند.

انتهای پیام/ م

هزینه میلیاردی برای بهره برداری طرح‌ های روستایی در تنکابن

برچسب ها: دهه فجر ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار