قهرمانی پیشکسوتان فوتبال قائمشهر در جام فجر

تیم فوتبال پیشکسوتان قائمشهر با برتری مقابل رسانه ورزش مازندران قهرمان جام فجر شد.

قهرمانی پیشکسوتان فوتبال قائمشهر در جام فجر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مسابقات چهار جانبه جام فجر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، عصر دیروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با برگزاری دیدار‌های رده بندی و فینال به کار خود پایان داد.

در دیدار رده بندی این رقابت‌ها دو تیم پیشکسوتان ساری و پیشکسوتان نکا در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب شهر ساری به مصاف هم رفتند و در دیداری پرگل تیم پیشکسوتان نکا موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۳ پیشکسوتان ساری را شکست دهند و با این برد به سکوی سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

گل‌های نکایی‌ها در این دیدار توسط محمد اکوشی، یوسف قاسم پور (۳ گل)، عبدالله اکوشی، علی بابایی نژاد به ثمر رسیده شد و سه گل ساروی‌ها توسط حسن رمضانی (۲ گل) و جعفر عبدی به ثمر رسیده شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها دو تیم پیشکسوتان قائمشهر و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند و در نهایت قائمشهر با نتیجه دو بر یک رسانه ورزش را شکست داد و قهرمان این رقابت شدند.

در بین دو نیمه دیدار فینال از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و هیات فوتبال از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان تجلیل شد.

در پایان این رقابت‌ها که از تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن الی دوشنبه ۱۶ بهمن برگزار شد، تیم‌های قائمشهر، رسانه ورزش، نکا و ساری به ترتیب به مقام‌های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

انتهای پیام/ر

جشن قهرمانی پیشکسوتان قائمشهر در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار