اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هدف از اجرای این طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال بیان کرد.

پرزحمت گفت: پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره باردر اولویت کالایی برای نظارت قرار دارند.

وی اضافه کرد: نظارت در بخش خدماتی شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

وی افزود: در طرح نوروزی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اتوبوس‌های ویژه براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقف‌گاه ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار، پایانه‌های مسافربری بین شهری، و نیز نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته وی، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز تا ۳۱ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت تاکید کرد: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی است.

انتها پیام/

بر بازار کالای قزوین نظارت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.