با حضور استاندار

بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی در کبودراهنگ

هفت طرح عمرانی و گاز رسانی با ۷۸ میلیارد ریال با حضور استانداردر کبودراهنگ به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی در کبودراهنگ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان با اشاره حمایت های دولت در راستای اشتغال روستائیان افزود : امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای روستائیان استان در نظر گرفته شده است که روستائیان می توانند با معرفی طرح های تولیدی از این تسهیلات بهره مند شوند .
در ششمین روز از دهه فجر دهکده طبیعت علیصدر در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع با بیش از ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۲ نفر شامل پارکینگ خودرو به گنجایش ۲ هزار خودرو ، رستوران و ۶۰ گونه جانوری که در این دهکده در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است به بهره برداری رسید.
همچنین استاندارهمدان ، گاز رسانی به شش روستای ایلانلو ، علی آباد ، کهریز بابا حسین ، جگنلو ، دالیجو و محمود آباد را که با ۳۸ میلیارد ریال گاز رسانی شده بودند را افتتاح کرد که با بهره مندی ۵۱۵ خانوار این روستاها ، عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش گل تپه کبودراهنگ به اتمام رسید .

آقای نیکبخت در سفر یک روزه به شهرستان کبودراهنگ علاوه بر بازدید از کارگاه قالی بافی بانوان روستای ایلانلو در جمع مردم این روستا گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹۹ و نه دهم درصد از جمعیت استان از نعمت گاز بهره مندند .

انتهای پیام /د.ا

افتتاح 7 پروژه در کبودراهنگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.