افتتاح بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی در ششمین روز از دهه فجر

فرماندار کلاله از افتتاح بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمد حمیدی فرماندار کلاله گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: برای این طرح‌ها ۳۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمیدی اضافه کرد: از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی، گازرسانی به پنج روستا با ۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان هزینه است؛ که هزار و ۸۱ خانوار را از این نعمت خدادادی برخوردار می‌کند.

وی در ادامه گفت: با افتتاح این طرح‌های گازرسانی، ۹۵ درصد جمعیت شهرستان از گاز بهره‌مند شدند؛ و حالا فقط ۸ روستا بدون گاز باقی می‌ماند که باید برای حل این موضوع تدبیر کرد.

حمیدی افزود: سیلوی ۲۰ هزار تنی با هزینه ۵ میلیارد تومان، توسعه برق روستایی و افتتاح کتابخانه شماره ۲ عمومی کلاله با ۵۵۰ میلیون تومان هزینه ازدیگرطرح‌های افتتاحی این شهرستان است.

وی گفت: طرح‌های افتتاحی کلاله در عرصه اقتصادی برای ۱۸۰ نفر بستر اشتغال فراهم کرده است.

حمیدی در پایان اضافه کرد: از مهم‌ترین طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، ساختمان مرکزی آزمایشگاه بیماری سل با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه تخصیصی ۹۰۰ میلیون تومان است.

مراسم افتتاح طرح‌ها به طور متمرکز با حضور ربیعی معاون استاندار، مسئولین، خانواده شهیدان و اقشار مختلف مردم در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزارشد.
 
انتهای پیام/ق
 

طرح عمرانی در ششمین روز از دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار