محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زابل گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، با همکاری مجمع قاریان سیستان و دانشکده علوم قرآنی واحد زابل در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه زابل گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، با همکاری مجمع قاریان سیستان و دانشکده علوم قرآنی واحد زابل در این شهر برگزار شد.


وی اظهار کرد: دراین محفل قاریان برجسته شهرستان زابل به تلاوت آیاتی با مضمون نصرت الهی، دفاع از وطن و ایستادگی در مقابل کفار و استکبار و طاغوت پرداختند و حاضرین ضمن بهره‌مندی از حظ معنوی استماع آیات قرائت شده، دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه زابل افزود: در این مراسم همچنین تعدادی از قاریان جوان و پیشکسوت سیستانی نیز مورد تقدیر و تفقد قرار گرفتند.


بامری بیان کرد: انقلاب اسلامی تولد، ظهور و بلوغ خود را مرهون قرآن و تأسی روحانیت مبارز از آموزه‌ها و راهکار‌های این کتاب آسمانی می‌داند و به فرموده رهبر انقلاب آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است.

انتهای پیام/گ

محفل انس با قرآن در زابل

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار