رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر ؛

برگزاری رقابت‌های قرآن کریم روستاییان وعشایر سیستان وبلوچستان

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: بیست و هفتمین دوره رقابت‌های حفظ و قرائت قرآن کریم روستاییان و عشایر استان ویژه آقایان در چهارمین روز دهه فجر با حضور ۶۰ نفر در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا نجفی  رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهار داشت:بیست و هفتمین دوره رقابت‌های حفظ و قرائت قرآن کریم روستاییان و عشایر استان ویژه آقایان در چهارمین روز دهه فجر با حضور ۶۰ نفر در زاهدان برگزار شد.

نجفی افزود: پس از داوری در رشته حفظ کل مهدی میر بلوچ، حسام الدین کریم زایی، فاروق حنبلی و در رشته حفظ ١۵ جزء مهرزاد ریاضی فرد، علی هونک زهی و محمود رئیسی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته قرائت انس مونسان، علی میری و عبدالصمد رئیسی و در رشته اذان عبدالجلیل عادلی شاد، حسام الدین کریم زایی و فاروق حنبلی عناوین برتر را کسب کردند.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برترین‌های این دوره از رقابت ها، ۱۹ بهمن در رقابت‌های کشوری به میزبانی مشهد شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

رقابت‌های حفظ و قرائت قرآن کریم روستاییان و عشایر استان

برچسب ها: دهه فجر ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار