همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات عشایر استان بوشهر استفاده شود

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم عشایر در طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی و تامین نیاز آب آشامیدنی عشایر و علوفه دام‌ها باید مورد توجه ویژه مسئولان استان بوشهر قرار بگیرد.

همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات عشایر استان بوشهر استفاده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در بررسی وضعیت عشایر دشتستان با بیان اینکه عشایر نقش مهمی در عرصه‌های مختلف جامعه دارند اظهار داشت: عشایر در تمامی ادوار تاریخی همانند مبارزه با استعمارگران خارجی و رژیم‌های استبدادی  داخلی و تلاش برای  پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیار تاثیر گذاری داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه عشایر در عرصه‌های اقتصادی ثمرات بسیار زیادی را برای کشور  دارند افزود: عشایر به عنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی،  نیاز به توجه و حمایت جدی دارند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: عشایر در عرصه‌های مقاومت، مقابله با تهاجم بیگانگان و مزدوران و طرح‌های اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و علم و فناوری نقش بسیار مهمی دارند.

آیت الله  صفایی بوشهری با تاکید بر حمایت از عشایر و رفع مشکلات آنان افزود: عشایر استان بوشهر درهمه امور از جمله تسهیلات بانکی و تامین نیازهایی مانند آب و علوفه برای دام‌ها باید حمایت شوند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرهنگ غنی عشایر، بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و حفظ سنت‌های عشایر تاکید کرد و گفت:عشایر یکی از موفق‌ترین اقشار جامعه است و همواره در خدمت انقلاب هستند.

انتهای پیام/ م

 نیازهای عشایر استان بوشهر تامین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.