وزیر آموزش وپرورش:

ایجاد اداره مستقل آموزش وپرورش در بخش‌های پلان و زرآباد پیگیری می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد اداره مستقل آموزش وپرورش در بخش‌های پلان چابهار و زرآباد کنارک پیگیری می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به چابهار اظهار داشت: ایجاد اداره مستقل در هر منطقه آموزشی به ارتقای کیفیت آموزشی کمک می‌کند.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم ان شاالله اقدامات لازم برای ارتقای نمایندگی آموزش وپرورش پلان و زرآباد به اداره مستقل انجام خواهد شد.

سیدمحمد بطحایی گفت: مشکلات آموزشی سیستان وبلوچستان خیلی زیاد و این استان از محرومیت‌های تاریخی برخوردار است که باید گام‌های خوبی برای رفع محرومیت برداشته شود.

وی ادامه داد: سال آینده (۹۷) دستاورد‌های خوبی برای رفع برخی مشکلات خواهد داشت و قرار است هزار کلاس درس در کشور ساخته شود.

وزیر آموزش وپرورش گفت: برای پیگیری بهتر مشکلات به سیستان وبلوچستان سفر کرده ام تا از نزدیک با دانش آموزان، معلمان و مردم مهربان این منطقه دیدار و گفت: وگو کنم.

بطحایی تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات حوزه آموزش وپرورش به ویژه کمبود فضای آموزشی و نیرو نهایت تلاش را خواهد کرد و امیدواریم با همکاری خیران و اعتبارات دولتی مشکلات فضا‌های آموزشی روز به روز کمتر شود.

وی افزود: ارایه امکانات مختلف حق مردم است و باید امکانات آموزشی در حد و اندازه نیاز مردم باشد.

وی بر جذب افراد محروم از تحصیل تاکید و تصریح کرد: نباید حتی یک دانش آموز از تحصیل رایگان بی بهره باشد.

۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش نمایندگی آموزش وپرورش بخش پلان چابهار و بیش از ۶ هزار دانش آموز تحت پوشش نمایندگی آموزشی زرآباد هستند.

انتهای پیام/ع

سفر وزیرآموزش وپرورش به چابهار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار