افتتاح تقاطع غیر مسطح برشنه در فارس

از تقاطع غیر مسطح برشنه در استان فارس بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون امور اقتصادی استانداری فارس در مراسم افتتاح طرح راه سازی بهره برداری از تقاطع غیر مسطح برشنه را از طرح‌های مهم در استان دانست و بیان کرد: طرح تقاطع غیرمسطح برشنه در محدوده شهرستان سپیدان و محور گردشگری غرب شیراز و فارس با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیار ریال افتتاح شد که زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل گردشگری منطقه را فراهم می‌کند.

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس نیز تصریح کرد: محور شیراز سپیدان در استان فارس راهی شریانی و ملی محسوب می‌شود که ۲۸ طرح در حوزه راه روستایی به طول ۱۵۰ کیلومتر در شهرستان سپیدان اجرا و تا کنون ۸ کیلومتر از این راه روستایی افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر دیگر از طرح راه روستایی شهرستان سپیدان آماده بهره‌برداری و ۳۰ کیلومتر دیگر هم در دست اجرا بوده ادامه داد: برای افتتاح این طرح‌ ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: تقاطع غیرمسطح برشنه در یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان سپیدان با هدف ایمن سازی این نقطه ساخته و زمینه تسهیل تردد ساکنان ۷۰ روستا و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند را فراهم می‌کند.

تکاور اظهار کرد: این پل که عرض آن ۱۳ متر است، ۲ دهنه ۲۲ متری دارد و در ۴ خط زمینه عبور و مرور را تسهیل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: راه‌های اصلی و کمربندی جنوبی شهر سپیدان ۹۸ درصد پیشرفت داشته که ۷۰ میلیارد ریال اعتباربرای این طرح اختصاص یافته است.
انتهای پیام /ت

بهره برداری از تقاطع غیر مسطح برشنه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.