معاون استاندار اردبیل؛

با اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر 1120 شغل در پارس آباد ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل :با اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر 1120 شغل در شهرستان پارس آباد ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کارآفرینی پارس آباد از اشتغالزایی برای یک هزار و 120 نفر در قالب 139طرح مصوب با اعطای 52 میلیارد تومان تسهیلات فراگیر در شهرستان پارس آباد خبر داد.

وی ضمن تاکید بر تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر با بیان اینکه سهم شهرستان پارس آباد از منابع تسهیلات اشتغال فراگیر نزدیک به 68 میلیارد تومان پیش بینی شده است افزود: این منابع شناور بوده و در صورت عدم جذب و معرفی طرح های اشتغالزا باز خواهد گشت که نیاز به تلاش در جهت استفاده از پتانسیل ایجادشده در جهت تولید اشتغال مولد و پایدار با استفاده از اعطای تسهیلات به طرح های تولیدی و مستعد ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 120 نفر اشتغال در قالب 139طرح مصوب ایجاد خواهد شد اظهار کرد: برای همین منظور 52 میلیارد تومان تسهیلات فراگیر در شهرستان پارس آباد تاکنون در نظر گرفته شده است.

اکبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه پارس آباد به عنوان دومین شهرستان بزرگ پس از مرکز استان دارای پتانسیل های بالایی در زمینه کشاورزی و دامپروری و همواره رشد جمعیتی مثبتی دارد افزود: طرح های اشتغالزای بزرگ و با اهمیت از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان جز اولویت های معرفی برای تسهیلات می باشد.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید در خصوص مشکلات پیش آمده در رفع موانع تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند گفت: تاکنون 71طرح به بانک کشاورزی معرفی شده که 10مورد آن تشکیل پرونده و در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام خواهد شد.

صمدی با اشاره به ظریفت های بالای کشاورزی و دامپروری در شهرستان پارس آباد با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح اشتغال فراگیر بیش از 3 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و 5 کمیته فنی برای رفع موانع و برنامه ریزی و تسهیل فرآیند برگزار گردیده است افزود: 21 میلیارد تومان از طرح های ارائه شده مربوط به بخش کشاورزی و 17 میلیارد تومان مربوط به سایر بخش ها می باشد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال با اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در پارس آباد

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.