برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی دراستان کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه کمیته هماهنگی و برنامه ریزی ورزش همگانی استان از برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی در هشت رشته ورزشی در کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه کمیته هماهنگی و برنامه ریزی ورزش همگانی استان گفت، به همت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در سطح استان کردستان برگزار می گردد.

وی افزود، المپیاد ورزش همگانی همزمان با سراسر کشور در 8 رشته ویژه مردان و زنان،  با هدف شور و نشاط جامعه در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

جولایی بیان کرد:المپیاد ورزش‌های همگانی در رشته های طناب‌زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال 3 نفره، داژبال و پنالتی هدفمند در تمام شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: این المپیاد همگانی طبق آئین نامه ارسالی از سوی وزارت ورزش و جوانان با اعتیارات مشخص در استان ها به صورت باشکوه برگزار می شود.

جولائی ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و خانواده ها و استعدادیابی را از مهمترین هدف این المپیاد اعلام کرد و گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نسبت به انجام المپیاد همگانی در استان کردستان تأکید شده است.

وی در پایان گفت: نهادینه‌ کردن فرهنگ ورزش های همگانی و توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی به صورت عمومی ازاهداف مهم این المپیاد می باشد.

انتهای پیام/م

کردستان،میزبان نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی

 

 

برچسب ها: ورزش همگانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.