اجرای 30 برنامه در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر توسط آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان  از اجرای 30 برنامه شاخص در واحدهای اداری و آموزشی در راستای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: استقلال، آزادی و خودباوری در عرصه‌های مختلف از نتایج موثر و دستاوردهای انقلاب اسلامی است وبه برکت خون شهدای گرانقدر و رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این انقلاب به ثمر نشست.

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 30 برنامه شاخص را در واحدهای اداری و آموزشی اجرا می‌کند.

قربانی بین کرد: توسعه و تعمیق باورهای انقلابی دانش‌آموزان و آشنا کردن دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله اهداف اهداف و سیاست‌های برنامه‌های ابلاغی آموزش و پرورش در دهه فجر است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: تقویت هویت ملی دانش‌آموزان، آشنایی آنها با فرهنگ انقلاب اسلامی، تبین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران با اجرای برنامه‌های دهه فجر در واحدهای اداری و آموزشی محقق می‌شود.

قربانی انجام تبلیغات محیطی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، برگزاری نمایشگاه کتاب در مراکز آموزشی و پرورشی، برگزاری مسابقات انشاءنویسی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، کتابخوانی، روزنامه‌دیواری، جدول، قطعه ادبی، نمایش فیلم‌های انقلابی در مدارس، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، نمایشگاه خلاقیت ها و ابتکارات فرهنگیان و دانش‌آموزان در مدارس را از جمله برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش در ایام دهه فجر اعلام کرد.

 قربانی گفت: آشنایی دانش‌آموزان با برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف باعث خواهد شد که نسل جوان در حفظ و صیانت از این آثار و برکات کوشا باشند.

انتهای پیام/ د م

نسل جوان در حفظ و سیانت از دستاوردهای انقلاب کوشا باشند

برچسب ها: دهه فجر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.