وجود ۴۵۰ اثر تاریخی و گردشگری در دورود

فرماندار دورود از وجود ۴۵۰ اثر تاریخی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ماشاءالله نعمتی فرماندار دورود بیان کرد: امروزه باید با انسجام و وحدت دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بیان شود، تیم کارشناسی امسال بعنوان تیم ارزیاب عملکرد دستگاه‌ها را ارزیابی خواهد کرد.

وی افزود: روابط عمومی مغز متفکر دستگاه اجرایی بوده که متاسفانه ضعف عمومی بین روابط عمومی‌های دستگاه‌ها وجود دارد، این در حالی است که این افراد باید قابلیت و ظرفیت بیان عملکرد دستگاه‌ها را داشته باشند.

فرماندار دورود خاطرنشان کرد: دورود با داشتن جاذبه‌های توریستی و موقعیت جغرافیایی خاص هر ساله تعداد مسافران به این شهرستان در حال افزایش است و از ۴۵۰ اثر تاریخی و گردشگری این شهرستان ۲۷۰ اثر به ثبت ملی رسیده که برنامه کمیته‌های ستاد نوروز مشخص است و تقسیم کار صحیح و اصولی انجام می‌گیرد.

نعمتی ادامه داد: بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح دورود باید از تولید به مصرف و در یک راستا بر پا شوند و جاذبه‌های این شهرستان در قالب بنر‌های شکلیلی در ورودی شهر نصب و مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دورود تاکید کرد: از ۱۵ اسفندماه حفاری‌های سطح شهرستان متوقف و حفاری‌های انجام شده مرمت و تعمیر شود و همچنین برنامه‌ریزی جامعه‌ای پیرامون دریاچه گهر برای سال جدید صورت گیرد.

انتهای پیام/م

آثار تاریخی و گردشگری در دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.