32 بقعه شاخص استان زنجان میزبان آیین های دهه فجر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای برنامه‌های دهه فجر در 32 بقعه شاخص استان زنجان خبر داد.

32 بقعه شاخص استان زنجان میزبان  آیین های دهه فجربه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع کارکنان این اداره ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال پستی و بلندی بسیاری را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به تهدید و بحران های انقلاب توسط دشمنان نظام افزود: دشمنان انقلاب در این مدت تلاش کردند تا لطمه و صدمه ای به نظام وارد کنند، ولی با توجه به عنایت امام زمان(عج) به این انقلاب و نیز رهنمودهای نایب ایشان مقام معظم رهبری، تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان وجود مقام معظم رهبری را برای انقلاب اسلامی یک نعمت عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره در جهت اهداف نظام انقلاب اسلامی حرکت کرده است و همان اهداف امام خمینی(ره) را دنبال کرده که به تعبیر بزرگان پس از انتصاب ایشان به عنوان رهبری، عنوان کردند که امام خمینی(ره) جوان شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید شکرگزار و قدردان این نظام باشیم اضافه کرد: اگر بررسی کنیم می بینیم مقام معظم رهبری در هر زمان تدبیر خوبی داشته و توانسته است، اتفاقات کشور و هجمه های دشمن را مدیریت کرده تا انقلاب اسلامی به سلامت مسیر حرکت خود را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جنتی ایام‌الله دهه فجر را بزرگ‌ترین رویداد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا در مسیر انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا نقش خود را به نحو احسن انجام داده و وظیفه خود را در قبال راه و هدف شهدا انجام دهیم.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت دهه مبارک فجرگفت:در مجموع امسال ۹۰ عنوان برنامه توسط اوقاف در۳۲ بقعه متبرکه و شاخص  استان اجرا می‌شود.

انتهاب پیام/ن

گرامیداشت دهه فجر در بقاع متبرکه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.