ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب به جهانیان

نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت:: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای شناساندن ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رییس جمهوربا گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت:ایام الله دهه فجر با عنایت خداوند متعال نسبت به ملت بزرگ ایران ماندگار شد.

امام جمعه یزد یکی از مشکلات موجود در جامعه را ناشناخته بودن ابعاد کلی ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت:باید برای رفع این موضوع از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد مهمترین عامل در برون رفت از مشکلات اقتصادی را توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود:خوشبختانه در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است که باید بیش از پیش به این موضوع توجه شود.

آیت الله ناصری با تاکید بر جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور افزود: باید سبک آموزشی این نهاد برای پیشرفت و تربیت نسل آینده بررسی و در صورت لزوم بازنگری شود.

وی همچنین به مشکلات معیشتی معلمان اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که در جامعه با آن روبرو هستیم، بحث فعالیت معلمان و معیشت آنهاست که هیچ زمانی نتوانستیم به درستی از پس آن برآییم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه کنیم، بحث حوزه‌های علمیه است که به هیچ عنوان نباید با کم کاری یا فراموشی روبرو شوند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: حوزه‌های علمیه می‌توانند کمک بسیار ویژه‌ای به دولت داشته باشند و برای اینکه بتوانیم جامعه‌ای دیندار داشته باشیم، قطعا لازم است که به حوزه‌ها توجه بیشتری شود.

وی خاطرنشان کرد: از نیرو‌هایی که اخلاص و دینداری کامل برخوردارند باید استفاده شود چرا که دولت نمی‌تواند به تنهایی به موفقیت دست پیدا کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید به گونه‌ای رفتار و مدیریت داشته باشیم که از تمام ظرفیت‌هایی که در جامعه وجود دارد به خوبی استفاده لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ ا

ناشناخته بودن ابعاد کلی ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.