۲۴ سال برتری یزدی‌ها در کنکور

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: استان یزد ۲۴ سال است که رتبه نخست کنکور را دارد که این عنوان توجه بیشتر مسئولین را به این استان می‌طلبد.

 به گزارش خبرنگار حاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست شورای اداری استان یزد با حضور معاون اول رئیس جمهور، گفت: استان یزد ۲۴ سال است که رتبه نخست کنکور را دارد، ولی الان معلمان استان یزد به دلیل اینکه ۹ ماه حقوق نگرفتند مجبور شدند پلاکارد در دست جلوی استانداری تجمع کنند.

وی افزود: البته من به معلمان هم گفتم که این شایسته معلم نیست که تجمع کند، ولی واقعا صبر آن‌ها هم بعد از ۹ ماه لبریز شده بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد تولید کننده ثروت برای کشور است تصریح کرد: هم به بخش صنعت و هم به بخش معدن ما که این ثروت را برای کشور تولید می‌کند توجه بیشتری داشته باشیم.

موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: استان یزد رتبه دوم در ارتباط با ذخایر معدنی و رتبه سوم یا چهارم را در ارتباط با تنوع نام معادن دارد، تمام این موارد نشان می‌دهد که باید توجه مسئولان کشوری به این استان افزایش بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شواری اسلامی با اشاره به معرفی یزد به عنوان شهر تاریخی جهانی گفت: هنوز جشن این برند را نگرفتیم که این شهر به عنوان شهر پایدار جهانی در استفاده از منابع پایدار انتخاب شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر مشکل کم آبی استان یزد، افزود: بحران آب مهم‌ترین مشکلی است که استان یزد با آن روبرو است و باید به هر صورتی که هست نسبت به رفع مشکل و بحران آب در این استان قدم برداریم.

انتهای پیام/ ا

یزد تولیدکننده ثروت برای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.