اختصاص بودجه سال ۹۷ برای ساخت بیمارستان بین شهری در یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان بین شهری جزئی از طرح سلامت است که بودجه‌ای در سال ۹۷ به آن اختصاص خواهیم داد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: از یزد به عنوان اولین قطب درمانی به خصوص در جنوب و جنوب شرقی کشور یاد می‌شود و در مجلس نیز اهدافی را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

موسوی با اشاره به طرح سلامت در استان افزود:مجلس و وزیر بهداشت ضمن وجود نقطه ضعف‌هایی با کلیات طرح سلامت در استان یزد موافق هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: ما از طرح سلامت اهدافی نظیر؛ استفاده مردم از خدمات درمانی با کمترین هزینه ممکن، بیمه شدن اکثریت مردم و یا همه مردم و افزایش حقوق جراحان پزشکان و افرادی از این قبیل تا بتوانند هرچه بهتر خدمت رسانی را دنبال می کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به رتبه تصادفات در داخل شهر و تصادفات بین شهری گفت: مسئله احداث بیمارستان بین شهری نیز جزئی از طرح سلامت است که بودجه‌ای در سال ۹۷ به آن اختصاص خواهیم داد.

وی در ادامه ضمن یاد کردن از بیمارستان‌های استان به عنوان یکی از بهترین و مجهز‌ترین بیمارستان‌های کشور اظهار داشت: بیمارستان‌های استان یزد باتوجه به وجود انتقاد‌هایی از بهترین بیمارستان‌های کشور هستند و باید توجه داشته باشیم که از بهترین متخصصان و پزشکان بهره‌مند هستیم و می توانیم به اولین قطب درمانی آسیا نیز تبدیل شویم.

انتهای پیام/ص

یزد، قطب درمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار