رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه؛

بهره برداری از مجموعه پردیسان ابرکوه در دهه فجر با حضور معاون رئیس جمهور

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه، از افتتاح فاز اول پردیسان با حضور معاون رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجاهدکرباسی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوهگفت:همزمان با ایام دهه فجر مجموعه پردیسان ابرکوه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح می شود.

کرباسی افزود: برگزاری نمایشگاه های گردشگری نقش موثری در معرفی و شناسایی ظرفیت های این حوزه در کل کشور دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا حضور فعالین حوزه گردشگری و ایجاد غرفه ای به نام ابرکوه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، در معرفی شهرستان و ظرفیت های بی نظیر آن تأثیر بسزایی داشت.

کرباسی افزود: در این نمایشگاه، ابرکوه مورد توجه بسیاری از دوستداران میراث داخلی و خارجی قرار گرفت و نتیجه آن این شد که علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جهت افتتاح طرح پردیسان در ابرکوه حاضر شوند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح فاز اول مجموعه پردیسان شهرستان ابرکوه، صبح شنبه هفته آینده با حضور این مقام مسئول و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مجموعه پردیس گردشگری ابرکوه شامل تعدادی از خانه های دوره قاجاریه مثل خانه آقازاده، موسوی، سید علی آقا، حسینی دوست و حاجی خان است که در بافت تاریخی محله دروازه میدان واقع شده است و حدود 5000 متر مربع مساحت دارد.

انتهای پیام/ی

افتتاح مجموعه پردیسان ابرکوه دردهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.