سیمرغ 36؛

معرفی فیلم های روز دوم در کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر

در پردیس سینمایی ملت در روز دوم برگزاری چند فیلم کوتاه موفق و دو فیلم از دو کارگردان نام آشنا اکران می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه در روز دوم فیلم های «شعله ور»، «بمب،یک عاشقانه» و چهار فیلم کوتاه را نمایش می دهد.

فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است.

«شعله‌ور» به قلم مشترک هادی مقدم دوست و حمید نعمت اله مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند «عددی نشده» است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این فیلم امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش کام و پانته آ مهدی نیا نقش آفرینی می کنند و از نکات قابل توجه آن، همبازی شدن امین حیایی با پسرش است.

در فیلم سینمایی «بمب،یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی که نام قبلی آن « بمب» بود، بازیگرانی چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری و پیمان معادی بازی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم پیمان معادی آمده است: «در میانه سال‌های جنگ و بمباران شهری در تهران، زندگی با وحشت بسیار می‌گذرد. اما عشق و دلدادگی، زندگی و امید، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می‌سپارد. رفتگان در محدوده کلمات زندگان تکرار می‌شوند. مرگ سوال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.»

معادی پیش از این فیلم موفق «برف روی کاج ها» را کارگردانی کرده است.

فیلم های کوتاه حاضر در جشنواره فجر که در روز دوم نمایش داده می شوند،«مارلون» ساخته درناز حاجی ها، «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام حاج ایوان لو، «وقت ناهار» ساخته علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار