افتتاح خط تولید عظیم یخچال‌های ال‌جی توسط گلدیران

مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران گفت: شرکت صنایع گلدیران در ادامه برنامه های خود اقدام به تاسیس و راه اندازی خط تولیدی عظیم در شهر سیرجان کرده است.

افتتاح خط تولید عظیم یخچال‌های ال‌جی توسط گلدیرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ خزاعی مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران هدف از ساخت و راه اندازی این خط را تولید 10 مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی دانست.


وی افزود: این خط تولیدها با ظرفیت سالانه 150 هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال جی راه افتاده است.


خزاعی با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه، در آستانه دهه فجر و همزمان با سفر رييس جمهور محترم جناب آقای دكتر روحانی به استان كرمان، شركت گلديران خط توليد انواع يخچال فريزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی را توسط وزير محترم صنعت و معدن افتتاح کرد.


این طرح که در راستای اهداف تعیین شده و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است.


وی تصریح کرد: با راه اندازی این خط تولید برای 520 نفر اشتغالزایی مستقیم و برای پنج هزار نفر نیزغیرمستقیم صورت میگیرد.


خزاعی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده برای این پروژه دو صورت ارزی و ریالی انجام شده گفت: بدین ترتیب که 30 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی بوده که توسط شرکت ال جی فاینانس شده است و 700 میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری ريالی مربوط به این پروژه بوده است.


وی افزود: شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار