شرط موفقیت خود و کشورمان در سایه وحدت و دشمن شناسیست

دبیرشورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی گفت : شرط موفقیت خود و کشورمان در سایه همدلی،همفکری و حفظ روحیه وحدت و دشمن شناسیست.

شرط موفقیت خود و کشورمان در سایه وحدت و دشمن شناسیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  بانک مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزادویژه اقتصادی گفت : قبل از انقلاب کشور ما از هر لحاظ وابسته و فقط یک مصرف کننده وکاملا مورد مستعمره استکبار بود؛ اما با رهبری فرزانه امام خمینی(ره) و به برکت آزاد اندیشی جوانان و شهداء عزیز امروز ایرانی سرافراز ،سربلند و کاملا مقتدر و تولید کننده ایرانی مستحکم داریم.


بانک خاطرنشان کرد : نباید در بحث اقتصاد و چرخه واردات و صادرات قطعی ارتباط مد نظر باشد بلکه با حفظ روحیه وحدت وتعامل سازنده با کشورها هوشیارانه ارتباط تا بتوانیم محصولات تولیدی خود را عرضه و همچنین به نیازهایمان دست یابیم و در این راستا کاملا هوشیار و بیدار و با جامعه شناسی وقدرت تجزیه و تحلیل گامی رو به جلو برمیداریم.


مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزادویژه اقتصادی خطاب به مردم گفت : آنکه تغیر و اصلاح الگو کشت در این شرایط بحرانی آب بسیار لازم و ضروریست وباید کشاورزان کاملا از سنتی به سیستم مکانیزه وصنعتی و به کشاورزی مدرن و استفاده از توصیه های کشاورزی را شرط موفقیت در تولیدات کشاورزی دانست.

انتهای پیام/س

 

شرط موفقیت خود و کشورمان در سایه همدلی دشمن شناسیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار