بطحایی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پیگیر پاداش پایان خدمت معلمان هستیم/ ضرورت افزایش شور و نشاط انقلابی در مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: رایزنی‌هایی با مجلس داشتیم تا محل جدیدی برای اعتبارات پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شود.

پیگیر پاداش پایان خدمت معلمان هستیم/ شور و نشاط انقلابی در مدارس افزایش یابدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برنامه گرامیداشت دهه فجر و پنجاهمین سالگرد مدرسه رفاه در جمع خبرنگاران درباره پیگیری پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته عنوان کرد: رایزنی هایی با رئیس مجلس در این مورد داشتیم و کاملا شرایط برای وی تشریح شد تا تدابیری جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: محل جدیدی برای تامین پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده است که اگر در صحن به تصویب برسد با توجه به پیگیری که همه نمایندگان مجلس داشتند، امیدوارم مشکلی نداشته باشیم.

برنامه های دهه فجر در مدارس

بطحایی درباره برنامه های دهه فجر در مدارس تصریح کرد: این روزها باید ایام پیروزی انقلاب را برای نسب حاضر احیا کند و سپر و نشاط را در مدارس جاری کند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید فضای انقلاب در مدارس جاری باشد، گفت: مهم ترین برنامه ما در مدارس ایجاد شور و نشاط و امید در مدارس است.

وی یادآور شد: باید دانش آموزان را با دستاوردهای انقلاب هرچه بیشتر آشنا کنیم تا ارزش های این امر مهم را بیشتر دریابند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار