باهنر خبر داد:

فعالیت دانشکده علوم انسانی رفاه در ۸ رشته دانشگاهی

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رفاه از فعالیت دانشکده علوم انسانی رفاه در هشت رشته دانشگاهی خبر داد.

فعالیت دانشکده علوم انسانی رفاه در ۸ رشته دانشگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه پنجاهمين سالگرد تاسيس مدارس "رفاه" و به پاسداشت خاطره حضور امام (ره) مراسمی با حضور سید محمد بطحايی وزير آموزش و پرورش صبح امروز در این مدرسه برگزار شد.

ناصر باهنر مدیرعامل بنیاد فرهنگی رفاه در این مراسم ضمن گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس مدرسه رفاه و ایام دهه فجر گفت: هرجا مدرسه ای باشد، وزیر آموزش و پرورش پدر مجموعه و دانش آموزان فرزندان آن هستند.

وی ادامه داد: نیم قرن پیش این مدرسه با هدف تربیت دختران انقلابی تاسیس شد، بنابراین مدرسه رفاه به جمع مدارس کشور پیوست و علت نامگذاری آن به دلیل وابستگی این مدرسه به مجموعه خیریه رفاه بوده است.

حرکت در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی؛ شعار مدارس رفاه

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رفاه گفت: پیش از انقلاب اسلامی، اجازه تاسیس راهنمایی و دبیرستان صادر نمی شد، اما بعد از انقلاب اسلامی این مجموعه گسترش یافت.

باهنر تصریح کرد: در سال های اخیر این مجموعه با نظر هیئت امنا دانشکده دخترانه علوم انسانی تاسیس شده که در هشت رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه خدمات می کند و  ۱۰۰۰دانش آموز و دانشجو در این بنیاد فرهنگی تحصیل می کنند، همچنین تاکنون بیش از ۴۵۰۰فارغ التحصیل دانش آموز در طول این سال ها داشتیم، علاوه بر آن رفاه، اولین مدرسه اسلامی است که هنرستان رفاه را هم تاسیس کرده است و صدقه جاریه بنیانگذاران در نیم قرن گذشته به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی یادآور شد: شعار مدارس رفاه حرکت در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار