احیای مسابقات فوتبال زیر 18 سال برای دانش‌آموزان/ نگاه به توسعه ورزش باستانی برای نوجوانان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از احیای مسابقات فوتبال زیر 18 سال و همچنین افتتاح پروژه‌ای در قم با رویکرد ورزش باستانی خبر داد.

احیای مسابقات فوتبال زیر 18 سال برای دانش‌آموزان/ نگاه به توسعه ورزش باستانی برای نوجوانان

مهرداد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه‌های در نظر گرفته شده این معاونت به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مسابقات مدرسه قهرمان در تمامی مناطق کشور در حال اجرا شدن است و برای اولین بار با این رویکرد چنین طرحی عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات استان‌های مختلف تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح افزایش یافته و برای مقاطع بالاتر این افزایش چشمگیرتر بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از احیای مسابقات فوتبال زیر 18 سال خبر داد و بیان کرد: امسال پس از مدتی توقف این مسابقه انجام شده است.

حمیدی با اشاره به اینکه در قم پروژه‌ای برای توجه به ورزش‌های باستانی امروز افتتاح می‌شود عنوان کرد: توجه به مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های متعددی در دهه فجر برای ورزش دانش‌آموزی در نظر گرفته شده اظهار داشت: مسابقات استانی و منطقه‌ای در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر برگزاری این مسابقات افتتاح سالن‌های ورزشی و تامین شرایط برای بناهایی که بیش از 70 درصد ساخته شده باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار