وزیر داخله افغانستان:

فهرستی از مراکز تروریستی در خاک پاکستان را ارائه کردیم/ هیات پاکستانی هفته بعد به کابل می آید

وزیر امورداخله افغانستان گفت: هفته آینده هیاتی از اسلام آباد به کابل می آید تا در مورد اسناد و شواهد افغانستان درباره گروه های تروریستی بحث بیشتری صورت گیرد.

فهرستی از مراکز تروریستی در خاک پاکستان را ارائه کردیم/ هیات پاکستانی هفته بعد به کابل می آیدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «ویس احمد برمک»، وزیر امورداخله افغانستان امروز (پنجشتبه 12 دلو) در یک نشست خبری در کابل گفت: هفته آینده هیاتی از اسلام آباد به کابل می آید تا در مورد اسناد و شواهد افغانستان درباره گروه های تروریستی بحث بیشتری صورت گیرد.

وی به همراه رئیس امنیت ملی افغانستان روز گذشته به اسلام اباد سفر کردند تا اسناد و شواهدی مبنی بر طرح ریزی حملات اخیر کابل در خاک پاکستان را به دولت این کشور ارائه کنند.

وی در نشست خبری امروز تاکید کرد: سفر ما به پاکستان برای مطرح کردن نگرانی هایمان در خصوص نامنی های اخیر بود و فعالیت  گروه های تروریستی محور بحث ما با مقامات پاکستان را تشکیل می داد.

وزیر داخله آمریکا افزود: در اطلاعاتی که ما جمع آوری کرده بودیم ذکر شده بود که حمله اخیر در چمن ایالت بلوچستان برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، فهرست شماری از مدارسی که حملات افغانستان در آن طرح ریزی می شود به مقامات پاکستان داده شده است.

«ویس احمد برمک»، وزیر امورداخله افغانستان بیان داشت که هفته آینده هیاتی از اسلام آباد به کابل می آید و در مورد پیشنهادها و گفتگوهای ما بحث بیشتری صورت می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار