ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۷ هزار نفر در استان قزوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با اشتغالزایی برای ۱۷ هزار و ۹۶۲ نفر حدود ۹۰ درصد تعهد اشتغال استان برای سال جاری محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: برای تحقق ۲۰ هزار شغل تعهد شده باید تا پایان سال جاری، دو هزار و ۳۸ شغل دیگر ایجاد شود.

به گفته حبیبی، ۱۰ هزار مورد از شغل‌های ایجاد شده کد تامین اجتماعی دریافت کرده اند و برای نخستین بار صاحب شغل شده اند.

وی با بیان اینکه ۲۳ دستگاه اجرایی متولی کمک به ایجاد شغل در استان هستند، گفت: ۲ کمیته استانی و شهرستانی برای راستی آزمایی درباره شغل‌های ایجاد شده تشکیل و فعال شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین از ثبت نام یک هزار و ۳۱۴ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر در استان خبر داد.

حبیبی اضافه کرد: امسال برای این دو طرح چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی با نرخ سود پایین به استان اختصاص یافته است.

حبیبی همچنین بر جذب اعتبارات باقی مانده از محل تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تاکید کرد و گفت: در این زمینه امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شکل وام برای مددجویان قزوینی منظور شده بود که تاکنون ۷۵ درصد از این رقم جذب شده است.

انتهای پیام/

تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.