هزار نفر از طرح تربیت حافظان قرآن در تویسرکان بهره مند شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن تویسرکان در سال جاری یک‌هزار نفر بوده که در دو ماهه نخست امسال این مهم محقق شده است.

هزار نفر از طرح تربیت حافظان قرآن در تویسرکان بهره مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نوروزی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره امور اوقاف و خیریه شهرستان در حدود ۷۰ شناسه است گفت: سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن تویسرکان در سال جاری یک‌هزار نفر بوده که در دو ماهه نخست امسال این مهم محقق شده است.

وی در خصوص عملکرد این نهاد در ۱۰ ماه امسال، به ویژه برنامه‌های شاخص این نهاد در تویسرکان چون آرامش بهاری، کلاس‌های قرآنی، طرح ضیافت الهی، ولایت علوی، بصیرت عاشورایی و سوگواره یاس نبوی اشاره کرد و اظهار داشت: نشاط معنوی در طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز، بصیرت عاشورایی در ماه‌های محرم و صفر و سوگواره نیز در ایام فاطمیه اول و دوم اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی با اهدای هدیه‌ به برگزیده‌ها گفت:آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با استقبال خوبی در شهرستان برگزار شد.

وی تعداد مربیان قرآن اداره اوقاف تویسرکان را ۲۵ نفر خواند و افزود: کلاس‌های قرآنی در سطح شهر و روستای تویسرکان با تدریس این مربیان برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» گفت: ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم در قالب ویژه برنامه «مهر تحصیلی» با هزینه اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات و با حمایت خیران توزیع شد.

وی بیان کرد: ۶۰ زائر حرم رضوی با هماهنگی سپاه ناحیه تویسرکان با ارائه بهترین خدمات‌دهی هزینه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات و حمایت خیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

حمید‌رضا نوروزی با اشاره به اطعام‌دهی اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان به ۱۷ هزار نفر در سال جاری اضافه کرد: اطعام‌دهی با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات و کمک خیران انجام شده است.

انتهای پیام/ ش

سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن تویسرکان در سال جاری یک‌هزار نفر بوده که در دو ماهه نخست امسال این مهم محقق شده است

برچسب ها: قرآن ، تویسرکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار