ادعای "زیباکلام" مبنی بر لغو سخنرانی‌اش توسط شورای تامین لرستان‌ تکذیب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ادعای زیباکلام مبنی بر لغو سخنرانی وی توسط شورای تأمین استان لرستان صحت ندارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حبیب‌الله خجسته پور، در جمع خبرنگاران در راستای عدم صحت لغو سخنرانی زیباکلام توسط شورای تامین استان گفت: چند روز پیش نماینده انجمن اسلامی معلمان به فرمانداری خرم‌آباد مراجعه و درخواست مجوز برای برگزاری همایشی تحت عنوان "گفتمان انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی" با سخنرانی زیباکلام برای عصر روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ارائه می‌دهند که بلافاصله ضمن موافقت، مجوز صادر می‌شود.

وی افزود: صبح دیروز انجمن اسلامی معلمان طی یک اطلاعیه از لغو مراسم یادشده خبر دادند این در حالی است که با مکاتبات صورت گرفته از طرف فرمانداری خرم‌آباد با فرماندهی نیروی انتظامی همه مقدمات کار جهت برگزاری همایش تدارک دیده‌شده بود و هیچ منع قانونی برای سخنرانی زیباکلام وجود نداشت.

ادعای

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان لرستان افزود: حال صادق زیباکلام که طی سالیان اخیر بار‌ها و بار‌ها بدون هیچ مزاحمتی در دیار لرستان سخنرانی نموده در مطلبی اذعان داشته‌اند که سخنرانی‌اش پس از تشکیل شورای تأمین استان و بر اساس درخواست این شورا لغو شده است.

وی افزود: این کلام نه‌تن‌ها زیبا نبوده بلکه از صداقت هم برخوردار نیست، ای‌کاش صادق زیباکلام به صداقت و زیبایی کلامش توجه بیشتری داشته و از منابع معتبری کسب خبر می‌کرد.

انتهای پیام/د

تکذیب ادعای "زیباکلام" مبنی بر لغو سخنرانی‌اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.