روحیه انقلابی باید در بهار انقلاب تقویت شود

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید همه امکانات، فکر و اندیشه خود را برای تقویت روحیه انقلابی و نشاط حماسی در بهار انقلاب به میدان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر افزود: هرامکانی که در دست ما قرار دارد باید برای اقامه انقلاب به کار بگیریم، اقامه انقلاب به معنای اقامه نماز، دین، ارزش‌های دینی و عدالت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: باید این موضوع به فالستبقوا الخیرات تبدیل شود و نشان دهیم که در این مسابقه از همه استان‌های دیگر پیشتاز هستیم.

وی گفت:: نباید بانگاه به مسئولیتی که برعهده داریم فقط به دنبال ادای وظیفه خود باشیم؛ بلکه همه ما باید خود را یک انقلابی بدانیم چراکه به خون شهدا و مظلومیت مبارزان انقلابی دِین بر گردن داریم.

امام جمعه قزوین افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب باید با محوریت انقلابی برگزار شود و نباید در برپایی این جشن‌ها اصول و اخلاق انقلابی را زیر پا گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه جشن انقلاب باید روح انقلاب داشته باشد، گفت: بدترین ظلم به انقلاب این است که در فعالیت‌های نمایشی و جشنی رفتار‌های غیرمعنوی، غیردینی و غیرانقلابی دیده شود.

وی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که رهبر معظم انقلاب از ما مطالبه دارند، افزایش روحیه امید و نشان دادن چشم انداز‌های روشن انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به نقش شعار در انقلاب اسلامی افزود: آینده انقلاب بسیار جذاب، شیرین و شوق‌انگیز است و همه باید در فرصت‌های مختلف آرمان‌های انقلاب را یادآوری کرده و روح انقلابی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدار اعضای ستاد دهه فجر با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.