راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل مساجد قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای پاسخ به توهین اغتشاشگران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در قزوین در سه مسیر و از مقابل مساجد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع خبرنگاران افزود: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین از مقابل مسجد امام حسین در خیابان ولیعصر، مسجد ثارالله در خیابان میرعماد و مسجد النبی در خیابان امام خمینی شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: همه این مسیر‌ها به خیابان شهدا ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی نماز وحدت بخش آن روز در مسجد جامع اقامه می‌شود.

وی افزود: پارسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین در دو مسیر میدان میرعماد و تقاطع، ولی عصر برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، تبیین جایگاه مسجد در انقلاب اسلامی و پاسخ به توهین اغتشاشگران به اماکن دینی را دلیل این تغییر مسیر بیان کرد.

اغتشاشگران نهم دیماه با حمله به حوزه علمیه تاکستان، قرآن و پرچم کشور را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به اینکه جشن‌های دهه فجر رویکردی تبیینی دارد، گفت: باید دستاورد‌های انقلاب را برای نسل جوان تبیین کرد تا انان بدانند که این انقلاب چگونه توانست با تکیه بر قدرت مردم و ایمان و عنایت امام زمان چهل سال مقابل توطئه‌ها بایستد.

وی گفت: جشن‌های دهه فجر از ساعت ۹ صبح ۱۲ بهمن با رژه موتور سوار‌ها آغاز و ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با سالگرد ورود امام خمینی به کشور، جایگاه نمادین حضرت امام در گلزار شهدا با حضور قشر‌های مختلف مردم گلباران می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اقامه نماز وحدت نیرو‌های مسلح، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزار نشست‌های سیاسی، بصیرتی و اجرای بیش از سه هزار برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری و نمایشی را از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر استان بیان کرد.

انتهای پیام/

تشریح برنامه های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.