سهم 11 درصدی بخش صنعت از برق استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طلب 105 میلیارد از مشترکین گفت: سهم بخش صنعت از برق استان همدان 11 درصد است.

سهم 11 درصدی بخش صنعت از برق استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدی شهیدی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 11 درصد انرژی برق استان در بخش صنعت است که امیدواریم با توجه به بسترسازی‌های انجام شده در استان برای حضور سرمایه‌گذاران این میزان افزایش یابد.

شهیدی با اشاره به اهداف شرکت گفت: کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش تلفات، افزایش رضایتمندی مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان برق پایدار، افزایش ضریب پایداری شبکه‌های توزیع  از اولویت‌های کاری این شرکت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شرکت طی 9 ماهه سال جاری در حوزه‌های مختلف یادآور شد: در این مدت فروش انرژی 2 هزار و 504 میلیون کیلووات ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه شال گذشته 4 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در فروش و نصب انشعاب نیز امسال 14 هزار و 375 انشعاب به فروش رسیده که 13 هزار و 549 انشعاب نصب شده است.

 وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق درآمد هزینه‌ای است، گفت: در حال حاضر این شرکت 105 میلیارد و 279 میلیون تومان از مشترکین برق استان طلب دارد.

شهیدی با اشاره به رشد وصول مطالبات شرکت به 95 درصد طی سال جاری اظهار داشت: با توجه به اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته پرداخت‌های غیرحضور قبوض نیز امسال به 98 درصد رسیده است.

انتهای پیام/د.ا

طلب 105 میلیارد و 279 میلیون تومانی شرکت برق همدان از مشترکین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.