معاون فرماندار ویژه ملایر:

مدیریت بحران خود یک علم و تکنولوژی است

معاون فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز مدیریت بحران یک علم است و رفع مشکلات در یک بحران ها خود یک علم وتکنولوژی محسوب می شود.

مدیریت بحران خود یک علم و تکنولوژی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حامدی نژاد معاون فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد بحران جوکار با بیان اینکه ما باید در بحث آموزش از امکانات چندرسانه‌ای از قبیل صوت، فیلم و عکس استفاده کنیم، بیان داشت: رسانه بهتر و بیشتر در ذهن‌ها می‌ماند تا بتوانیم در مواقع بحران در تمام سنین آموزش دیده و عملیاتی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر ما بیشتر به صورت شفاهی عمل می کنیم و باید هرکدام مسئولیتی داشته باشیم و مردمی عمل کنیم.

معاون فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز مدیریت بحران یک علم محسوب می شود و علم وسیعی است و رفع مشکلات  در یک بحران مانند زلزله یا سیل و قطعی برق خود یک علم محسوب می‌شود و یک تکنولوژی است.

حامدی نژاد اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اطلاعاتی از وضعیت شهرها و روستاها، امکانات، شبکه آب و شبکه برق وغیره موجود داشته باشند  کهدر مواقع بحران دچار اضطرار نشویم.

معوان فرماندار ملایربا بیان اینکه در مواقع ضروری باید ساده‌ترین امکانات نیز در اختیار باشد، گفت: در زمان بحران دهیاری‌ها نیز باید خود ستاد بحران داشته باشند.

وی با بیان اینکه این کار با حرف و ترس عملیاتی نمی‌شود، تصریح کرد: باید آمار افراد آموزش دیده، تجهیزات و امکانات لازم همیشه در دسترس بوده و آموزش‌های مانور در برنامه‌ها باشد چراکه این کارهای ساده در مواقع اضطرار کمک بزرگی می کنند.

انتهای پیام/د.ا

امروزه مدیریت بحران یک علم محسوب می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.