اظهارات وثوق احمدی درباره شکایت نوری از باشگاه تراکتورسازی

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی و محمد نوری از یکدیگر اظهاراتی را مطرح کرد.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت محمد نوری از باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: نوری معتقد است که در بند قراردادش با باشگاه تراکتورسازی قید شده است که در صورت پرداخت نشدن مطالباتش می تواند از این باشگاه تبریزی جدا شود. براین اساس او به استناد به بند قراردادش توانسته یک طرفه قراردادش را فسخ کند و به تیم پارس جنوبی جم بپیوندد. به هر حال نوری هنوز از باشگاه تراکتورسازی شکایت نکرده است تا آن را بررسی کنیم.

او ادامه داد: اگر مطالبات نوری طبق قرارداد با باشگاه تراکتورسازی پرداخت نشده باشد این بازیکن حق فسخ یک طرفه قراردادش را داشته است اما ما قصد داریم این پرونده رسیدگی کنیم و طبق قرارداد مشخص می شود قرارداد یک طرفه او موجه و قانونی بوده است یا این بازیکن اجازه این کار را نداشت.

وثوق احمدی درباره ادعای باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی معتقد هستند که به تعهدات مالی خود در قبال نوری عمل کردند و این بازیکن اجازه فسخ قراردادش را نداشته است. در آن طرف نوری اعتقاد دارد که مبلغ اندکی از تیم تبریزی گرفته  و حق فسخ قرارداد یک طرفه را داشته است.

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تصریح کرد: پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی ناقص است و این باشگاه هنوز هزینه رسیدگی به پرونده را پرداخت نکرده است تا ما پرونده را رسیدگی کنیم. بعد از بررسی مدارک باشگاه تراکتورسازی و نوری درباره این پرونده اظهار نظر می کنیم.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی و محمد نوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار