محمودی: موضوع طارمی را با جدیت پیگیری می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى گفت: باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع طارمی پیگیرى هاى قانونى خود را آغاز کرده است.

محمودی: موضوع طارمی را با جدیت پیگیری می‌کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودى در مورد موضوعات مطرح شده در برنامه ۹۰، گفت: شنیدن بعضى از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنى است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال مى‌کنند. وقتى به همین سادگى در فوتبال حرفه اى حرف از دروغ و تبانى و جعل زده مى‌شود چه الگویى به جامعه جوانمان مى‌دهیم؟ از طرفى چه کسى پاسخگوى آسیب‌هاى ناشى از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه‌هاى بین المللى است؟

سرپرست تراکتورسازى افزود: با توجه به قانون که صراحتا نتیجه مسابقات بر مبناى مدارک جعلى و غیر واقعى تغییر مى‌کند ما در حال پیگیرى دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازى قهرمان محسوب مى‌شود. از سوى دیگر انصافا طارمى یکى از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانى پرسپولیس بوده در حالى که به واقع اصلا حق حضور در بازى‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلاى باشگاه با جدیت پیگیرى مى‌کنیم و اجازه نمى‌دهیم حقمان در این مسئله پایمال شود.

انتهای پیام/

اعتراض مسئولان باشگاه تراکتورسازی به قرارداد طارمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
انشالله با بررسی رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
باید بررسی وپیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
اینها هم زبون درآوردن
Seychelles
امين 110
۱۷:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
شما استقلالی ها بريداول به هواداران خودتان ادب يادبديد بعداتوفكرجوانهاي مملكت باشيد
آخرین اخبار